advertise

چگونه تیزر آهنگ بسازیم؟


تیزر آهنگ یکی دیگر از زیر مجموعه های تیزر تبلیغاتی است که در اینجا هدف معرفی یک آهنگ خاص و خواننده و عوامل سازنده آن آهنگ می باشد. در تیزر آهنگ سعی می شود تا بتوانند با استفاده زا تصاویر مناسب در انتقال بهتر محتوا و مفهوم آهنگ کمک کنند و کاربران را به دانلود ای آهنگ ترغیب نماید. تیزر های آهنگ یکی از نمونه هایی است که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و اغلب پیج ها اقدام به تولید و تهیه این نوع محتوای ویدیو می نماید. برای تهیه این نوع محتوا می توانید به دوش کل عمل کنید که ما قصد داریم در ادامه این مقاله برای شما این دو روش را توضیح داده و شما را برای ساخت یک تیزر آهنگ زیبا و تاثیرگذار راهنمایی کنیم. بنابراین برای درک این موضوع بهتر است تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

تیزر آهنگ


همه ما تاکنون به تیزر های موسیقی که در اینستاگرام یا فضای مجازی وجود دارد گذرانده ایم و جزو محتواهای ویدیویی و تصویری جذاب به حساب می آید که باعث بوجود آمدن حس خوب در کاربران می شود و بر همین اساس تبدیل به یکی از محتوا های محبوبی شده است که بیشتر پیج های مرتبط اقدام به تولید این نمونه از محتوا کرده اند. موسیقی خود می تواند بسیار تاثیر گذار باشد حال شما تصور کنید که یک موزیک خوب را با تصاویر مرتبط ادغام کرده و یک تیزر ویدیویی برا این موسیقی تهیه نمایید در این صورت می توانید تاثیرگذاری این موسیقی ر چندین برابر نمایید. البته برای انجام این کار باید خلاقیت بالایی داشته باشید و همچنین منبع فیلمی خوبی نیز دسترسی داشته باشید. یا حداقل حضور ذهن خوبی برای تهیه تصاویر مورد نیاز خود داشته باشید.

ساخت تیزر موسیقی


برای ساخت تیزر موسیقی از دو روش متمایز استفاده می کنند که به ترتیب در اینجا در مورد هر کدام توضیح مختصری خواهیم داد:

- استفاده از تصاویر فیلم ها:
در این روش نیازی به فعالیت و امکانات خاصی ندارید و شما می توانید با داشتن منبع مناسبی از فیلم ها و تصاویر مناسب هر آهنگی یک تیزر موسیقی زیبا تهیه کنید. برای این کار لازم است که ابتدا موسیقی خود را انتخاب کنید بعد از این روش باید به دنبال تصاویر متناسب با حال و هوا و متن این موسیقی را باید تهیه کنید و بعد از آن با استفاده از برنامه های تدوین چه بر روی سیستم یا بر روی گوشی هوشمند شروع به چیدن این تصاویر بر روی آهنگ کنید و در انتها موزیک ویدیو خود را داشته باشید. فقط دقت نمایید برای بهتر شدن این تیزر موسیقی می توانید برخی المان ها را در نظر بگرید تا کیفیت کار بهتر شود. یکی از این روش ها تغییر تصاویر متناسب با سر ضرب های موزیک می باشد و در کنار این روش می توانید متن موسیقی را به شکل تایتل بر روی ویدیویی خود نمایش دهید که باعث فهم بهتر موزیک می شود و همچنین زیبایی محتوای شما را چندین برابر می نماید.

- فیلمبرداری
روش دومی که می توانید برای تهیه تیزر های موسیقی خود استفاده کنید ه این شکل است که خود با امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام به ضبط تصاویر مورد نیاز خود نموده. به این صورت که بعد از انتخاب موسیقی مورد نظر سناریو تیزر موسیقی خود را تهیه کنید و بر اساس این سناریو تصاویری را که نیاز دارید ضبط و بعد از آن تدوین کنید و بر روی موسیقی خود بچینید این تصاویر را. در این مورد ممکن است کیفیت کار به اندازه روش اول نباشد چون امکانات شما محدود است ولی در هر صورت می توانید تصاویری که دقیقا در ذهن دارید استفاده نمایید. توصیه ما به شما استفاده از روش اول است چرا که از نظر زمانی و هزینه ای بسیار با صرفه تر است و کافی است که شما تصاویر مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

سخن آخر


با اینکه تیزر های موسیقی یکی از محتوای پر بازدید در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام است ولی با این حال اگر شما بتوانید در ساخت این تیزر های موسیقی خلاقیت به خرج دهید می توانید محتوای متمایزی ارائه دهید که این خود باعث مخاطبان بیشتری می شود. دو تا از این موارد را در قسمت پیشین نام بردید به عنوان مثال اضافه کردن تایتل به تیزر موسیقی، هماهنگی تصاویر با موسیقی، ایجاد اکولایزر و موج صدا بر روی تصویر به شکل حرفه ای و موارد این چنینی باعث بهبود کیفیت تیزر موسیقی شما می شود. البته در نظر داشته باشید در استفاده زا موسیقی ها و تصاویر قانون کپی رایت را رعایت نمایید تا از نظر قانونی و وجدانی مشکلی به وجود نیاید و هم اینستاگرام پست شما را حذف ننماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمنیه می توانید فرم مشاوره رایگان که در ادامه قرار داده شده است را پر نمایید با کارشناسان این رشته مشورت نمایید.