در دنیای تبلیغات و بازاریابی یکی از کلماتی که به تعداد زیادی شنیده می شود، طراحی کمگین های تبلیغاتی می باشد. هدف از طراحی و ایجاد این کمپین های تبلیغاتی، رساندن پیام تبلیغاتی یکسان در رسانه های مختلف در یک بازه زمانی معین و مشخص می باشد. با توجه به گسترش روز افزون تبلیغات در فضای مجازی و به صورت آنلاین، ایجاد استراتژی موفق و کاربردی از اهمیت ویزه ای برخوردار است. از مهم ترین صفاتی که برای معرفی یک کمپین تبلیغاتی در اصفهان موثر استفاده می شود، حجم ریالی کمپین است. این به چه معناست؟ ممکن است این اصطلاح به گوش شما نیز رسیده باشد که فلان شرکت، یک کمپین تبلیغاتی ۲۰ میلیاردی طراحی کرده است و یا حتی برعکس این موضوع، یعنی شرکت دیگری، برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود ندارد. هزینه کمپین های تبلیغاتی در اصفهان به شدت وابسته به دسترسی به رسانه های تبلیغاتی، سازمان هایی است که برنامه های تبلیغاتی گسترده اجرا می کنند.
هلدینگ نگاه آریایی با مدیریت جناب آقای اصغر عبدلی از جمله معدود سازمان های تبلیغاتی است که با بیش از ۲۵ سال سابقه کاری در زمینه تبلیغاتی، دسترسی کاملی به تمامی رسانه های تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان و شهر های اطراف دارد. برخی از سازمان ها ممکن است که به صورت گسترده بیلبوردهای مختلف در سطح شهرها را در اختیار داشته باشند و یا برخی دیگر از ارتباط نزدیک با صدا و سیما، در برخی موارد دسترسی بسیار خوب به دادههای کاربران آنلاین (مانند ایمیل)، شماره تماس بسیاری از مردم، رسانه های مکتوب نظیر مجله ها و روزنامه ها و دیگر موارد تبلیغاتی دسترسی داشته باشند. این امر باعث میشود هر کدام از این سازمان ها بر روی همان رسانه تاکید کرده و کمپین تبلیغاتی شما را در این راستا طراحی نمایند. بر خلاف این سازمان ها، هلدینگ نگاه آریایی با دسترسی کامل به تمامی این گزینه ها می تواند کمپین تبلیغاتی همه جانبه ای را برای پیشبرد اهداف سازمان و کار و کسب شما، طراحی و اجرا نماید. یکی از مزیت های این هلدینگ، پیگیری دائم و بررسی اثربخشی این طراحی ها به صورت هفتگی می باشد و به این صورت تضمینی برای تاثیر ایجاد این کمپین برای شما بوجود می آید که می توانید به راحتی در هر مرحله ای عملکرد کمپین را بررسی نموده و بر این اساس تصمیم به ادامه فعالیت این کمپین یا عدم ادامه همکاری بگیرید.
برای درک بهتر عملکرد کمپین های تبلیغاتی شما باید اطلاعات کافی در رابطه با روشهای تبلیغاتی داشته باشید. یکی از مدل هایی که می تواند تصویر واضح و مشخصی از تبلیغات ارائه دهد مدل ۵M می باشد. (Mission(ماموریت) – Money (پول و بودجه) – Message (پیام) – Media (رسانه مورد استفاده) – Measurement (ارزیابی اثربخشی تبلیغات)
این مدل می تواند به درستی تمامی عوامل موثر در تبلیغات را به تصویر بکشد. اختلاف نظر در کمپین های تبلیغاتی معمولا زمانی اتفاق می افتد که اولویت بندی درباره هر کدام از این آیتم ها را به صورت متفاوتی انجام می دهند. به این شکل که آژانس های تبلیغاتی معمولا کار را از M مربوط به Money یعنی پول شروع می کنند. این یکی از اشتباهات رایج کمپین های تبلیغاتی می باشد، چرا که آیتم مورد اهمیت برای مشتری ها M مربوط به Mission و ماموریت است و از این رو بهتر است که کار را از این آیتم شروع کرده و برنامه ریزی منطقی بر روی این گزینه داشته باشند تا روند بهتر و اثربخش تری را برای رضایت کامل مشتری داشته باشند.
کمپین تبلیغاتی در اصفهان مجموعهای از فعالیتهای تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامهریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید. کمپین تبلیغاتی در اصفهان بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است. از این رو اگر قصد دارید که از کمپین های تبلیغاتی برای توسعه کار و کسب خود استفاده نمایید بهتر است که سازمان تبلیغاتی خود را با دقت بسیار انتخاب نمایید. در این راستا هلدینگ نگاه آریایی با برقراری جلسه و تشریح فعالیت های خود ،به علاوه تمامی امکاناتی که در اختیار دارد می تواند شما را در انتخاب و طراحی یک کمپین تبلیغاتی موثر کمک نماید. در صورت تمایل شما می توانید فرم درخواست مشاوره را پر نمایید.