advertise

طراحی مطبوعاتی اصفهان

در مرحله اول ما باید به تعریف مشخصی از مطبوعات و مورد استفاده آن داشته باشیم تا بتوانیم به درستی میزان اهمیت آن را درک نماییم. خبرنامه ابزاری برای دستیابی و اطلاع رسانی به مخاطبین خاص با علایق مشترک درباره رویدادها، داستانها یا نکات خبری مسائل خاص است، که از زمان رواج پیدا کردن تا به امروز هزاران نوع خبرنامه و مجله تهیه و چاپ شده است. برای مجله های خبری و مطبوعات خبری نیز باید طراحی متناسب با آن در نظر گرفته شود. در واقع طراحی اصل جدایی ناپذیر انتقال مفاهیم است و هرچقدر این طراحی بتواند متناسب با نوع محتوا باشد تاثیرگذاری آن چند برابر خواهد شد. خبرنامه های تبلیغاتی در اصفهان یک ابزار تبلیعاتی کابردی است و از آنجایی که هم جنبه اطلاع رسانی دارد و هم به خوبی در بین اقشار مختلف پخش می شود می تواند به عنوان یک منبع خوب برای انجام تبلیغات در نظر گرفته شود. از خبرنامه ها می توان استفاده های مفیدی در راستای پیشبرد اهداف کسب و کار خود داشته باشید و در این میان مجموعه هلدینگ نگاه آریایی با داشتن سابقه ۲۵ ساله و درخشان در این زمینه بدون شک یکی از معتبرترین پایگاه های خبری شهر اصفهان محسوب می شود که شما می توانید از این ویژگی در راستای رسیدن به اهداف خود به درستی استفاده کرده و سرمابه گذاری نمایید.

برخی نکات مهم در طراحی مطبوعاتی


صفحه نخست از هر نوع خبرنامه اولین چیزی که به نظر هر مخاطبی می آید بنابراین جلوه ای چشم گیر و در عین حال قابل تشخیص داشته باشد.
هر خبرنامه ای باید فرم مشخصی داشته باشد که در هر شاره چاپ این فرم رعایت شده باشد.
هر خبرنامه ای باید شکل و هویتی مشخص و منحصر به فرد برای خود داشته باشد.
هر شماره باید مشترکاتی با شماره های قبل داشته باشد. خواننده باید هر ستون را به سرعت در جای خود مشاهده کند. اما هر شماره باید واجد برخی مشخصات جدید و نامنتظره باشد.

به چه مواردی گرافیک مطبوعاتی گفته می شود؟


منظور از مطبوعات قطعا مطبوعاتی است که به صورت دوره ای و پی در پی چاپ و منشتر می شود که این دوره می تواند روزانه، هفتگی و حتی ماهانه نیز باشد. گرافیک مطبوعاتی در اصفهان قسمت هویت بصری نشریه را به عهده دارد. یعنی آن چیزی که با چشم دیده و درک می‎شود. یک طراح در مطبوعات نقش یک ژورنالیست بصری را دارد. شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که زورنالیست بصری چیست؟ ژورنالیست بصری یعنی اینکه بتوانید با طراحی خبرها را از طریق چشم منتقل نمایید و به بیان درست تر هر آنچه را که در یک روزنامه ارائه کرده اید در قالب بصری مطلوب ارائه دهید. بنابراین نیاز است که لایه های این مطبوعات دارای فرم مشخصی باشد یعنی جای هر متن، عکس، تیتر و غیره مشخص و ثابت باشد و بر اساس این فرم کلی شروع به تولید محتوای مطبوعاتی نمایید. اگر بر این اساس طراحی مطبوعاتی خود را انجام دهید هر مخاطبی از هر قشری به راحتی می تواند مطلب مورد نظر خود را پیدا کرده و به گزینه مورد نظر خود دست پیدا کند که در واقع این ویژگی است که باعث محبوبیت یک خبرنامه می شود یعنی دسترسی راحت به محتوای آن خبرنامه.


مجموعه هلدینگ نگاه آریایی با دارا بودن بخش خبری با خبرباش و تجربه بالا در این زمنیه یکی از معدود مواردی است که می توانید در تمامی موارد مربوط به خبرنامه ها به خصوص طراحی اطمینان نمایید و در صورتی دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.