advertise

آموزش میکس و مسترینگ در اصفهان


هر آهنگی که به دست شما می رسد و شما به ان گوش می دهید طی مراحل مختلف ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ آماده شده و انتشار یافته است. هر کدام از این مراحل آموزش های مخصوص به خود را دارد و برای یادگیری هر کدام از آن هایی نیاز است که رد کلاس های مخصوص همان دوره شکرت نمایید تا بتوانید تخصص خود در آن زمنیه افزایش دهید. اگر شما علاقه به یادگیری آهنگسازی و مراحل آن دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا مقالاتی را که رد این رابطه در سایت نگاه آریایی قرار گرفته است به طور کامل مطالعه نمایید تا اطلاعات اولیه مورد نیاز برای شروع را بدست آورید. پس از ان شما می توانید به راحتی با رد دست داشتن اطلاعات کافی در رابطه با آهنگ سازی و تمامی موارد مربوطه به دنبال یک کلاس آموزشی مطمئن برای ادامه و کامل کردن یادگیری باشید. کلاس های آموزشی زیادی رد سطح ایران وجود دارد که هر کدام دارای اساتید و شرایط خاص خود است. در اینجا ما قصد داریم که در مورد کلاس های آموزشی که در اصفهان دایر است و ویژگی هایی که یک کلاس آموزشی خوب باید دارا باشد و همچنین موارد مورد نیاز شما را مطرح نماییم تا بتوانید به شکل سریع تر آموزش های خود را شروع نمایید. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.


آموزش میکس و مسترینگ در اصفهان

آموزش میکس و مسترینگ در اصفهان

برای اینکه بتوانید در زمینه میکس و مسترینگ آموزش های لازم را ببینید نیاز است در ابتدا با مفهوم این دو مقوله آشنا شوید. پس از ساخت ملودی و تنظیم آهنگ نت قطعه موسیقی شکل خواهد گرفت. بعد از این مرحله هر کدام از نوازندگان وظیفه دارند تا با ساز مشخص شده قطعه مرتبط با خود را نوازند تا این قطعات توسط صدا بردار ضبط شود. در هنگام نواختن اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که در برخی قسمت ها تمامی سازها با هم شروع به نواختن می نمایند یا رد برخی قسمت ها تعدادی از سازها سکوت می کنند. تمامی این موارد که چه زمانی چه سازی نواخته شود به عهده تنظیم کننده می باشد. در اصل تنظیم کننده بر اساس ملودی که تعیین کننده این است که هر ساز قرار است در چه بازه زمانی و با چه شدت و حالتی نواخته شود این نواختن را کنترل می کند.
تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد بریا آهنگ های زنده در نظر گرفته می شود. تا سال های اخیر که امکانات کافی ر اختیار اهنگسازان قرار نداشت برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز بود که هر نوازنده ای به صورت مجزا به استودیو مراجعه کند و قطعه مربوط به خود را بنوازد و بعد از آن میکسر باید شروع به کار میکس این قطعات می کرد. ولی در حال حاصر و با وجود امکانات و قابلیت هایی که در دست است حتی دیگر نیاز به نوازنده نیست و یک اهنگ ساز می تواند با امکانات الکتریکی که در اختیار دارد قطعه مورد نظر خود را بسازد. ولی با وجود تمامی این پیشرفت هاه هنوز هم به یک میکسر و مسترینگ حرفه ای برای خروجی گرفتن به بهترین شکل ممکن از موسیقی خود نیاز دارید. و بیشترین درخواست اموزش در ایران نیز به همین قسمت مربوط می شود.


ویژگی کلاس های اموزش میکس و مستر در اصفهان

برای اینکه شما بتوانید آموزشگاه مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید و هزینه خود را در جای درستی سرمایه گذاری کنید نیاز است که فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. در مرحله اول نیاز است که مشخص کنید که در چه زمینه ای قصد دارید آموزش ببینید. بعد از اینکه این مورد را مشخص کردید خیلی بهتر می توانید لیست آموزشگاه هایی را که در آن ها موضوع مورد نظر شما را اموزش می دهد در بیاورید. اینکه شما چه سیستمی در دست دارید می تواند مشخص کند که با چه نرم افزاری قصد دارید کار کنید. نوع نرم افزار در تعیین کلاس میکس و مسترینگ بسیار با اهمیت است. برخی از این نرم افزارها به حدی پیچیده هستند که برای یادگیری هر کدام و کار کردن با آن ها نیاز است که یک دوره اموزشی کامل را طی کنید. بنابراین در مرحله بعدی باید نرم افزاری که قصد کار کردن با آن را دارید مشخص نموده و در لیست اموزشگاه های خود بررسی کنید که کدام یک از ان ها چنین کلاسی را ارائه می دهند. بعد از این مرحله یبن گزینه های موجود می توانید بهترین آموزگشاه را انتخاب کنید. حال به این سوال بر می خورید که چه اموزشگاهی مناسب است؟ جواب شما را می توانیم در لییست زیر خلاصه کنیم:

• کیفیت و تجهیزات کلاس ها
• تجربه اساتید کلاس ها
• دسترسی
• تنوع مهارت ها و آموزش ها
• اعتبار آموزشگاه در سطح ملی و بین المللی
• نظرات کاربران مختلف در فضای مجازی

این مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم معیارهای مناسبی برای انتخاب بهترین آموزشگاه هستند و در واقع می توان گفت آموزشگاه که منطبق بر این معیار ها باشد استانداردهای کلی و مناسب برای سرمایه گذاری را دارد و شما می توانید با خیال راحت آموزش خود را در این نمونه آموزشگاه ها شروع کنید.


نتیجه گیری

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم که شما را در انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب راهنمایی کنیم ولی نمی توان گفت که چه آموزشگاهی خوب است و چه آموزشگاهی بد و این تماما به نیاز شما و معیارهایی ه در مقاله توضیح داده شد بر میگردد. بنابراین کا زا بردن نام آموزشگاه خاص خودداری می کنیم. اگر مایل باشید که اطلاعات بیشتری در این زمنیه کسب کنید یا با مشاوران ما در این زمینه گفت و گو کنید می توانید در خواست خود را در قسمت توضیحات فرم مشاوره رایگان هلدینگ نگاه آریایی ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما جلسه ای با مشاوران این مجموعه تنظیم شود و در صورت تمایل از امکانات و کلاس های این مجموعه بهره مند شوید.

ثبت درخواست جهت دریافت مشاوره