advertise

منشن در اینستاگرام چیست؟


امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که میلیون ها کاربر از ان استفاده می کنند و می توانید با استفاده از ابزار و قابلیت های این شبکه اجتماعی . با برنامه ریزی و تعیین استراتژی مناسب کار و کسب خود را به این کاربران معرفی نمایید و یکی از روش هایی ه به راحتی می تواند شما را در امر برندنیگ کردن راهنمایی کند منشن و یا تگ گردن است. تگ کردن و یا منشن در اینستاگرام به این معنی است که کاربر اینستاگرامی می تواند در عکس یا ویدیو مورد نظر خود، به نام فرد یا افراد مورد دلخواه و علاقه خود اشاره ای داشته باشد. اگر شما هم جزو افرادی باشید که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنید و دارای پیج فعال رد اینستاگرام باشید با مفهوم منشن کردن آشنایی دارید. همانطور که می دانید اصلی ترین کاربدر اینستاگرام به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو در این فضا می باشد. این اپلیکیشن سعی کرده با ارائه قابلیت های بیشتر بتواند رضایت کاربران خود را فراهم نماید یکی از این قابلیت های منشن می باشد. ما در این مقاله تصمیم داریم این ویژگی را به صورت حرفه ای و اختصاصی بررسی نماییم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

منشن اینستاگرام


منشن (Mention) در زبان انگلیسی به معنای اشاره کردن است و در اینتاسگرام کاربردهای مختلفی دارد و هنگامی استفاده می شود که فرد یا شخصی را از یک پست مطلع نمایید و یا آن فرد را در استوری و پست خود معرفی نمایید. منشن کردن یکی زا روش های کاربردی برای معرفی یک پیج به دوستان و کاربران خود است و شما می توانید به وسیله منشن کردن پیج در محتوای خود آن را به دیگران نیز معرفی نمایید. شما در کامنت ها می توانید به وسیله منشن کردن یک یا چند نفر آن ها را از پست مطلع نمایید و نظر آن ها را به پست مورد نظر جلب نمایید. برای استفاده از منشن در ابتدای متن خود از علامت “@” استفاده نمایید و در ادامه این علامت آی دی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از آن متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. شما می توانید از منشن کردن هم در قسمت کپشن و هم در قسمت کامنت ها استفاده نمایید. هدف از منشن در اینستاگرام در واقع بالا بردن تعداد دنبال کنندگان که بیشتر توسط پیج های کاری انجام می شود.

مزایای منشن اینستاگرام


اگر به بدنبال این هستید که به وسیله شبکه های اجتماعی و اینستاگرام برند خود را به دیگران معرفی نمایید، می توانید از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام استفاده کنید. این روش دارای مزیت های مهمی است از جمله:

• می توانید مسابقات اینستاگرامی از این طریق طراحی کنید و باعث بالا رفتن بازدید پیج و تعداد کاربرانن شما شود.
• از طریق منشن کردن می توانید به راحتی محتوای تولید شده توسط دیگران را در استوری های خود اضافه کنید.
• می توانید مناسب های خاص را تبریک بگویید و از طریق منشن کردن مهمان هایتان را متوجه این تبریک نمایید.

آموزش منشن کردن در اینستاگرام


شما می توانید افراد را به راحتی بر روی عکس و یا ویدیو خود تگ کنید. اگر دقت کرده باشید در زمانن آپلود عکس یا ویدیو رد قسمت بارگذاری گزینه ای برای تگ کردن افراد بر روی محتوا وجود دارد که می توانید با طی کردن این مراحل از این قابلیت استفاده نمایید.

• زمانی که قصد بارگذاری عکس یا ویدیویی را در قالب پست دارید می توانید با گزینه tag people که در زیر قسمت کپشن قرار دارد، انتخاب کنید.
• جایی روی عکس را که قصد دارید نام اکانت یا فرد خاص دیده شود را انتخاب کنید.
• سپس بعد از علامت @ شروع به تایپ نام کاربری و یا آی دی فرد مورد نظر کنید.

ممکن است شما پستی را بارگذاری نمایید و بعد تصمیم بگیرید که شخصی را نگ کنید در این پست در این صورت با انجام مراحل زیر می توانید شخص مورد نظر را تگ کنید.

• بعد از باز کردن پست مورد نظر گزینه سه نقطه را لمس نمایید و از منو باز شده گزینه edit و سپس tag people را انتخاب نمایید.
• مکان مورد نظر برای نمایش نام فرد را انتخاب نمایید
• بعد از علامت “@” نام کاربری یا اکانت فرد مورد نظر خود را تایپ کرده و پست را مجدد منتشر نمایید.

انواع منشن در اینستاگرام


منشن کردن فابلیتی است که می تواند به ۴ صورت مختلف انجام شود که عبارتند از:

- منشن کردن در کامنت
- منشن کردن در پست
- منشن کردن محتوا
- منشن کردن در استوری

هر کدام از این منشن ها می تواند کاربرد خاص خود را داشته باشند که با استفاده هوشمندانه از آن ها به راحتی می توانید کار و کسب خود را به دیگران معرفی نمایید.

کلام اخر


ما در این مقاله سعی کردیم مفهوم منشن و عوامل وابسته به آن را برای شما شرح دهیم ولی این مبحث ی تواند بسیار گسترده و وسیع باشد و سوال های متداولی در مورد ان وجود دارد برای این منظور ما فرم مشاوره رایگان را در خدمت شما می گذاریم تا بتوانید سوالات خود را از این طریق با ما در میان بگذارید تا کارشناسان بتوانند به شما پاسخگو باشند.