موشن گرافیک


با وارد شدن به عصر جدید شیوه ها و روش های سنتی برای بازاریابی دیگر پاسخگو نیاز مخاطبان نیست و نیاز است برای جذب بهتر مخاطبان از امکانات و متدهای نوین در این مسیر بهره مند شوید. موشن گرافیک یکی از جدیدترین شیوه ها با بهره وری بالا می باشد که می تواند اطلاعات پیچیده را به گونه‌ای فرح‌بخش، جذاب و تأثیرگذار ارائه دهد. با استفاده از این شیوه حتی می تواند در معرفی برند خود استفاده مفید داشته باشید به چه شکل؟ در موشن گرافیک ارائه‌ی پیام‌های برند شما نه فقط به وسیله‌ی متن‌‌ها بلکه با استفاده از موسیقی، اشکال، رنگ‌ها، طراحی و حتی حرکات می‌تواند اثربخشی فوق‌العاده‌ای برای بازاریابی محتوای شما داشته باشد. در جو بازار موجود صرفا ارائه موضوع کافی نیست بلکه باید از روش های استفاده کنید که مستقیما قابل تشخیص باشد و از آن مهم تر، به یاد ماندنی باشد. موشن گرافیک می تواند چنین ابزاری را در اختیار شما بگذارد که دیگر انواع محتوا چنین امکانی را مشخصا ندارد.

استفاده از مزیت های موشن گرافیک در تولید محتوا


شما می توانید با استفاده از موشن گرافیک دنیایی بدون محدودیت خلق کنید که این باعث جذابیت دو چنان ویدیو شما و در ننتیجه جلب نظر مخاطبان می شود. شما می توانید با استفاده از ابزارهای موجود در موشن کرافیک احساسات مخاطبان خود را تحت تاثیرقرار دهید و موفقیت خود را تا حدود زیادی در بازاریابی محتوا تضمین نمایید.
موشن گرافیک از آنجایی که هر دو جنبه مفید بودن و سرگرم کننده بودن را دارا است،دارای قدرت بهره وری بسیار بالایی می باشد. از آنجایی که موشن گرافیک می توان محتوای پیچیده را به سادگی بیان ند به شکلی که همه مخاطبان بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

جالب است بدانید که حدود بیش از ۵۰ درصد کاربران ویدیوها را از طریق تلفن های همراه خود تماشا می کنند و اگر شما بتوانید موشن کرافیک جذابی را تهیه نمایید به راحتی می توانید این ۵۰ درصد را تحت تاثیر قرار داده و آنان را ترغیب به اشتراک گذاری این محتوا نمایید.
همچنین آمار نشان می دهد که به طور متوسط ۶۵ درصد بازدیدکنندگان بیش از سه چهارم ویدیو را تماشا می کنند و شما اگر بخواهید که مخاطبان تمامی کلیپ ر تماشا کرده و حتی آن را به اشتراک بذارند موشن گرافیک راهی است که می تواند شما را به این هدف برساند.

موشن گرافیک چیست؟


نگاه آریایی

در مورد این قالب شاید کمی ابهام وحود داشته باشد. موشن گرافیک در اقع یک اصطلاح صنعتی برای ویدیوهای انیمیشنی است که می تواند دو بُعدی و یا سه بُعدی و یا حتی گیف باشد. موشن گرافیک شامل: صدا، موسیقی متن، یا جلوه‌های صوتی است. این نوع محتوای دارای ابزار قدرتمندی است که باعث جذاب ترشدن آن می شود به طور مثال فناوری‌هایی همچون ویدئوهای ۳۶۰ درجه، واقعیت مجازی، یا واقعیت افزوده از نمونه این امکانات می باشد. وجود این اکانات و توانایی بالا در ارائه مطالب پیچیده در ساده ترین حالت ممکن مزیت های باور نکردنی به این نوع محتوا بخشیده است که باعث گرایش روزافزون تولید محتوا کنندگان شده است.


۵ مورد از مهمترین مزایای موشن گرافیک (اینفوگرافی)


۱- از لحاظ احساسی کاملا تاثیرگذار هستند
۲- برای انتقال بهتر اطلاعات آنان را به صورت فشرده بیان می کند.
۳- یک تجربه تاثر پذیر است.
۴- می توان آنان را دوباره هدف گذاری کرد.
۵- در صورتی که زمان زیادی نداشته باشید برای دریافت اطلاعات مورد نیازتان بسیار مفید است. 

نتیجه گیری


در این مقاله سعی کردیم به صورت محدود موشن گرافیک را به شما معرفی کرده و شما را با مزایای آن آشنا کنیم و نشان دهیم که به چه دلیل این نوع محتوا در بین سایر ویدیوهای توضیحی محبوب تر است. کارشناسان تولید محتوای مجموعه هلدینگ نگاه آریایی آماده هستند تا هرگونه خدمتی را در این رابطه با هدف افزایش بازاریابی و فروش شما ارائه دهند. در صورت تمایل به بهره مندی از این خدمات کای است که فرم مشوره رایگان که در ادامه قرار گرفته است را پر نمایید.