تیزر


تولید محتوای تیزر در این روزها بسیار مودر توجه صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است و آن ها تمامی تلاش خود را می کنند تا با انتخاب بهترین شرکت تلوید محتوا بتوانند محتوای مورد نظر خود را تولید و ارائه دهند. در این میان محموعه هلدینگ نگاه آریایی یمی از مجموعه شکرت هایی است که با ارا بودن تجربه بالا در این زمینه و همچنین امکانات کافی و مورد نیاز همچنین نیروهای متخصص و کارامد توانسته است خود را به عنوان یکی از برتین شرکت های انواع تولید محتوا برای سابت ها و شبکه های اجتماعی معرفی کند. اغلب کسب و کارها و شرکت های خدماتی که برای انجام تبلیغ بیزینس خود به اینترنت روی آورده اند از تیزر های تبلیغاتی برای اارئه و معرفی کار و کسب خود استفاده می کنند. تیزراهی تبلیغاتی که جزو محتواهای تصویری و ویدیو دسته بندی می شود می تواندب رای انتنقال پیام های مختلفی تولید و عرضه شوند و از آنجایی که تصاویر در ذهن انسان های ماندگاری بیشتری دارند و بهتر پردازش می شوند بنابراین عالب افراد به تصاویر جذاب و ویدیوهای خلاقانه واکنش نشان می دهند و باعث جذب محاطب بیشتری می شود.

روش های مختلف برای تولیید محتوای تیزر


اگر شما قصد دارید با تولید ویدیو کار و کسب خود را معرفی نمایید روش های گوناگونی وجود دارد که هر کدام در زمینه خاصی دارد. در این بخش از مفاله مهم ترین و تاثیرگذارترین این روش های تولید محتوای ویدیوی را ارائه داده ایم.

ویدیو اختصاصی وبلاگ: اینترنت پر شده از وبلاگ های متنوع با موضوع های متفاوت، که شما می توانید در کنار تولید محتوای متنی خود از تولید محتوای ویدیویی نیز استفاده کنید و با تولید تیزرهای تبلیعاتی در وبلاک های دیگر مار و کسب خود را هر چه بیشتر به محاطبان معرفی کنید.
مصاحبه تصویری: در مورد این گونه محتوا به طور کامل در مقاله ای با همین عنوان توضیح داده شد ولی به اختصار می توان گفت شما می توانید با ارائه مطالب مورد نظر خود توسط یکی از افراد شرکت اطلاعات مورد نظر خود را به شکل موثر تری در اختیرا مخاطبان خود قرار دهید.
ویدیوهای آموزشی: دنیای دیجیتال پر شده از ویدیوهای آموزشی که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشد و شما می توانید با تهیه یک ویدیو آموزشی مناسب و همسو با کار و کسب خود علاوه بر تبلیع کار و کسب خود نیاز مخاطبان خود را نیز بر طرف نمایید.
تیزرهای تبلیغاتی: در این مقاله هدف اصلی ما این نوع محتوای ویدیویی است که با در نظر گرفتن این موضوع که تمامی افراد در طول شیانه روز با انواع تبلیغات روبه رو یم شوند که بیشتر آن ها مختص رسانه های تصویری تولید می وشند. تیزرها با ویدیوهای تبلیعاتی آنلاینی که اارئه می شوند دارای تفاوت های اساسی می باشد. این تیزرها در فضاهای محازی و اینترنت از بازخورد بیشتری برخوردار است زیرا که جمعتی که از فضای مجازی استفاده می کنند یا برای برطرف کردن نیاز خود به اینترنت روی می آوردند روز افزون می باشد بنابراین بیشتر کار و کسب های موفق علاوه بر تولید محتوای متنی در سابت های خود شروع به ارائه محتوای ویدیوی کرده اند و از آن برای معرفی و توضیحات برند و خدمات خود به شکل تیزر استفاده می کنند.

تیزر های تبلیغاتی چه مزیت هایی دارد؟


نگاه آریایی

- این ویدیو ها می تواند به راحتی مفهوم را منتقل نماید.
- با بکارگیری خلافیت می توانید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید.
- تعداد بازدیدکنندگان شما رابطه مستقیمی با تیزرهای تبلیغاتی دارد.
- یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی این تیزرهای این است که قابلیت کپی برداری این محتوا صفر است و اختصاصا متعلق به شماست.