با وارد شدن به عصر جدید شیوه ها و روش های سنتی برای بازاریابی دیگر پاسخگو نیاز مخاطبان نیست و نیاز است برای جذب بهتر مخاطبان از امکانات و متدهای نوین در این مسیر بهره مند شوید. موشن گرافیک یکی از جدیدترین شیوه ها با بهره وری بالا می باشد که می تواند اطلاعات پیچیده را به گونه‌ای فرح‌بخش، جذاب و تأثیرگذار ارائه دهد. با استفاده از این شیوه حتی می تواند در معرفی برند خود استفاده مفید داشته باشید به چه شکل؟ در موشن گرافیک ارائه‌ی پیام‌های برند شما نه فقط به وسیله‌ی متن‌‌ها بلکه با استفاده از موسیقی، اشکال، رنگ‌ها، طراحی و حتی حرکات می‌تواند اثربخشی فوق‌العاده‌ای برای بازاریابی محتوای شما داشته باشد. در جو بازار موجود صرفا ارائه موضوع کافی نیست بلکه باید از روش های استفاده کنید که مستقیما قابل تشخیص باشد و از آن مهم تر، به یاد ماندنی باشد. موشن گرافیک می تواند چنین ابزاری را در اختیار شما بگذارد که دیگر انواع محتوا چنین امکانی را مشخصا ندارد.

استفاده از مزیت های موشن گرافیک در تولید محتوا


شما می توانید با استفاده از موشن گرافیک دنیایی بدون محدودیت خلق کنید که این باعث جذابیت دو چنان ویدیو شما و در ننتیجه جلب نظر مخاطبان می شود. شما می توانید با استفاده از ابزارهای موجود در موشن کرافیک احساسات مخاطبان خود را تحت تاثیرقرار دهید و موفقیت خود را تا حدود زیادی در بازاریابی محتوا تضمین نمایید.
موشن گرافیک از آنجایی که هر دو جنبه مفید بودن و سرگرم کننده بودن را دارا است،دارای قدرت بهره وری بسیار بالایی می باشد. از آنجایی که موشن گرافیک می توان محتوای پیچیده را به سادگی بیان ند به شکلی که همه مخاطبان بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

جالب است بدانید که حدود بیش از ۵۰ درصد کاربران ویدیوها را از طریق تلفن های همراه خود تماشا می کنند و اگر شما بتوانید موشن کرافیک جذابی را تهیه نمایید به راحتی می توانید این ۵۰ درصد را تحت تاثیر قرار داده و آنان را ترغیب به اشتراک گذاری این محتوا نمایید.
همچنین آمار نشان می دهد که به طور متوسط ۶۵ درصد بازدیدکنندگان بیش از سه چهارم ویدیو را تماشا می کنند و شما اگر بخواهید که مخاطبان تمامی کلیپ ر تماشا کرده و حتی آن را به اشتراک بذارند موشن گرافیک راهی است که می تواند شما را به این هدف برساند.
موشن گرافیک - نگاه آریایی

موشن گرافیک چیست؟

تولید محتوا امروزه به شکل های گوناگونی انجام می پذیرد. ساخت ویدئو و انتقال مفاهیم توسط آن در حال حاضر بسیار متداول می باشد. کسب و کارهای گوناگون برای ارائه خدمات و محصولات خود و همچنین برای معرفی و انجام تبلیغات و بازاریابی از ساخت محتوایی به نام موشن گرافیک کمک می گیرند. اما موشن گرافیک چیست و انواع موشن گرافیک به چه صورت می باشد. احتمالا شما نیز بارها در فضای مجازی نمونه موشن گرافیک مشاهده نموده اید. این ویدئوهای کوتاه در عین سادگی تاثیر شگرفی بر مخاطب خواهند گذاشت. متداول ترین نرم افزار موشن گرافیک افتر افکت می باشد. البته امکان ساخت این نوع از محتوا با نرم افزار های گوناگونی امکان پذیر است. بسیاری از افراد تمایل دارند که کسب و کار خود را اینگونه معرفی نمایند. در نتیجه در مورد قیمت موشن گرافیک کنجکاو هستند. در این باره می توان گفت قیمت موشن گرافیک به عوامل گوناگونی وابسته است. در این مقاله تیم نویسندگی نگاه آرایی قصد دارد به طور کامل همه چیز در مورد موشن گرافیک را در اختیار مراجعان محترم قرار دهد. بنابراین با ما همراه باشید، در ادامه در مورد عوامل تاثیرگذار بر قیمت موشن گرافیک نیز به تفصیل سخن خواهیم گفت. ابتدا در تعریف موشن گرافیک چیست باید بگوییم ویدیوهایی که پیام و محتوا را به ‌صورت متحرک منتقل می ‌کنند موشن هستند. واژه موشن در زبان فارسی پویا ترجمه می ‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌ گویند. انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می ‌توان محتوا را به ‌صورت تاثیرگذارتر و جذاب ‌تر در زمان کوتاه ‌تری به مخاطب ارائه داد. انواع موشن گرافیک ها می ‌توانند به ‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌ سایت‌ها و نرم‌ افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند. در ادامه به معرفی انواع موشن گرافیک می پردازیم. ویدئو رئال اولین دسته از موشن گرافیک ها را تشکیل می دهند. در حقیقت ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلم‌ برداری می ‌شود و اطلاعاتی را گزارش می ‌دهد. در ویدئو رئال ‌ها از طرح‌ های گرافیکی استفاده خاصی نمی ‌شود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلم‌ برداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.

موشن گرافیک - نگاه آریایی

موشن گرافیک - نگاه آریایی

مورد بعدی ویدیو موشن می باشد. این دسته از موشن‌ ها، تلفیقی از فیلم‌ برداری و گرافیک هستند که عمدتا این گرافیک‌ ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار می ‌روند که با فیلم ‌برداری قابل‌ارائه نیستند. نوع بعدی از موشن گرافیک را استاپ موشن ها تشکیل می دهند. استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی می ‌شود. در این شیوه اشیا به ‌صورت کم و جزئی حرکت داده می‌ شوند و از هر حرکت عکاسی می‌ شود. سپس تمامی عکس‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده می ‌شود تا حس حرکت را القا کند. در تعریف اصلی موشن‌ گرافیک چیست باید گفت موشن‌ گرافیک از دو واژه موشن و گرافیک ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیت‌ های هر دو استفاده می ‌شود. عموما در آن ‌ها از تصاویر واقعی استفاده نمی‌ شود و برای طراحی گرافیک آن از نرم‌ افزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره می‌ گیرند. ارائه محتوا به ‌صورت موشن‌ گرافیک به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد. مورد بعدی اینفو موشن ها می باشند. اینفو موشن ها ویدیوهایی هستند که در آن‌ها از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا استفاده می ‌کنند. در واقع گرافیک و حرکت به گونه ‌ای استفاده می ‌شود که بتوان از تکنیک‌های اصلی اینفوگرافیک برای نمایش محتوا استفاده کرد. انیمیشن ها نیز جزو انواع موشن گرافیک به حساب می آیند. انیمیشن‌ها ویدیوهایی هستند که حتما دارای کاراکتر خاص و داستان مشخصی هستند و غالبا به لایه‌های زیرین داستانی، روانی، احساسی و فلسفی شخصیت‌ها و پرسوناژها می‌ پردازد. بر خلاف موشن‌ گرافیک‌ ها کاراکترمحور هستند. شاید شما هم نمونه موشن گرافیک‌ ها را در قالب ویدئوهای تبلیغاتی و فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی زیاد دیده باشید. عموما مخاطبین شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند که محتوای جذاب و متفاوت را دنبال کنند. لذا موشن به دلیل جذابیت در استفاده از رنگ، شخصیت و فضای متفاوت کاربرد زیادی پیدا کرده است.


ضمنا با توجه به افزایش سرعت اینترنت در جهان و پیدایش اینترنت های نسل چهار و چهار و نیم وهمینطور به طور همزمان افزایش دسترسی و ضریب نفود و کاهش قیمت اینترنت، محتواهای ویدیویی مورد اقبال بیشتری نسبت به قبل قرار گرفته است. این ویدیو ها توسط ابزارهای گوناگونی تولید می گردند. از نرم افزار موشن گرافیک می توان به گزینه های مختلفی اشاره کرد. برنامه هایی مانند افتر افکت و فتوشاپ معمولا در این زمینه به کار گرفته می شوند. همچنین پلاگین ها و ابزارهای جانبی دیگر، نیز بسیار است که می تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. بد نیست با ساخت موشن گرافیک در اینفوگرامر نیز آشنا شوید. متخصصان اینفوگرامر قبل از طراحی یک استراتژی دقیق برای آنچه که در این روش بازاریابی برای شما لازم است در نظر می ‌گیرند. این استراتژی که با توجه به اهداف، جایگاه، نقاط ضعف و قوت و رقبای کسب و کار شما طراحی شده است، نقش به سزایی در بازاریابی مطلوب خواهد داشت. فریلنسرهای اینفوگرامر می ‌توانند با بررسی حرفه ای و طرح هایی خلاقانه و مفید برای بهتر دیده شدن شما در کنارتان باشند تا از بالاترین بازدهی در انتقال هدف به مشتریان برخوردار باشید. در همین زمینه شما می توانید از کارشناسان و متخصصان حرفه ای نگاه آریایی کمک بگیرید. یکی از فعالیت های این مجموعه تولید محتوا به شکلی کاملا حرفه ای است. این تولید محتوا شامل محتوای متنی، محتوای گرافیکی، محتوای تصویری و محتوای صوتی می باشد. بنابراین اگر قصد دارید با استفاده از انواع موشن گرافیک به تبلیغات و بازاریابی بپردازید می توانید این امر را با خیالی آسوده به مجموعه هلدینگ آریایی بسپارید.

معرفی موشن گرافیک - نگاه آریایی
آشنایی با موشن گرافیک - نگاه آریایی

انواع موشن گرافیک

پیشتر در پاسخ به موشن گرافیک چیست بیان نمودیم که متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آن ها را موشن گرافیک می گویند. به عبارت دیگر وکتورهای تصاویر انیمیشنی را با نرم افزارهای گرافیکی براساس سناریو خاص، متحرک سازی انجام می دهند و سپس صداگذاری توسط گوینده روی موشن گرافیک انجام می شود تا مفاهیم بصورت کامل منتقل شود. موشن گرافیک با توجه به انواع آن در زمینه های گوناگونی کاربرد دارد. وقتی بخواهید کلیپی بسازید مطمئنا به دوربین، نورپردازی، صدابرداری و بازیگر و سپس تدوین ویدئو نیاز دارید. ولی در موشن گرافیک تقریبا فقط تدوین و صدا گذاری دارید و بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که قیمت موشن گرافیک پایین تر باشد. از طرفی موشن گرافیک بسیار جذابتر می باشد. از کاربردهای موشن گرافیک می توان ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، معرفی محصول یا خدمات، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی و غیره را نام برد. دانستن همه چیز در مورد موشن گرافیک از این جهت کمک کننده خواهد بود که متقاضیان این نوع از محتوا با توجه به نیاز خود از نمونه موشن گرافیک مناسب بهره خواهند گرفت. عمده ترین موشن گرافیک هایی که می بینید و استفاده می شود در دسته موشن گرافیک قرار دارد. در این نوع موشن گرافیک ها متحرک سازی تصاویر و وکتور انجام می شود و سپس صداگذاری انجام می گیرد. مطمئنا چون صدا دارد جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد و انتقال مفاهیم بهتر انجام می شود. نوع دیگری از این محتوای ویدیویی ویدئو موشن می باشد. این دسته از موشن گرافیک ها تلفیقی از فیلمبرداری واقعی و گرافیک است و قسمت هایی از فیلم که قابلیت فیلمبرداری واقعی ندارند با گرافیک اجرا می شوند. مورد بعدی استاپ موشن می باشد. در این نوع از موشن گرافیک از اشیا واقعی عکاسی می شود، کمی حرکت می دهند و سپس عکس می گیرند و سپس این عکس ها را متحرک سازی می کنند. در اینفو موشن نیز ابتدا اینفوگرافیک رسم می شود و حالا حرکت را به گونه ای وارد اینفوگرافیک می کنیم تا مراحل را نشان دهیم. مراحل تولید انواع موشن گرافیک نیز قابل توجه است.


ابتدا سناریو یا استوری برد برای شما نگارش می شود و از شما تایید گرفته می شود. سپس کاراکترها و لوکیشن ها به شما نشان داده می شود تا تایید نمایید. متحرک سازی براساس سناریو یا استوری بورد شما انجام می شود. در نهایت صداگذاری بر اساس سناریو نهایی انجام می شود. از مزیت های انواع موشن گرافیک می توان موارد مختلفی را نام برد. از جمله این که انتقال مفاهیم به بهترین نحو ممکن انجام می پذیرد، مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد، وارد بازاریابی ویدئویی می شوید، قیمت موشن گرافیک بسیار کمتر از تیزرهای واقعی با فیلمبرداری است، در بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار به شما کمک می کند و در آخر کیفیت آموزش را بسیار بالا می برد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده ‌اید که به یادگیری این حرفه بپردازید که در ایران و در هر کشور دیگری به راحتی می توانید با آن کار کنید. یا در ایده ‌آل ‌ترین حالت ممکن می توانید از ایران پروژه‌ هایی را به کشورهای دیگر تحویل بدهید و درآمد دلاری و ارزی داشته باشید. هنر موشن گرافیک که عمدتا توسط نرم افزار افترافکتس خلق می ‌شود، می ‌تواند به شما در خلق تصویرهای ذهنی و خلاقیت ‌تان کمک کند. در یکی از قسمت های بعدی این مقاله به طور کامل در مورد نرم افزار موشن گرافیک صحبت خواهیم نمود. حال شاید از خود بپرسید که موشن گرافیک چیست. به هنر به حرکت درآوردن و جان ‌دادن به اِلمان‌ها و کارکترهای دو بعدی، موشن گرافیک می ‌گویند. به وسیله موشن گرافیک شما می ‌توانید هر ایده یا طرح خلاقانه ‌ای که در ذهنتان دارید را نه تنها به تصویر بلکه به حرکت درآورید. در حقیقت موشن گرافیک کارآمدترین ابزار ممکن برای به تصویر کشیدن ایده‌های پیچیده است. موشن گرافیک نه تنها یک هنر بلکه یک حرفه کاملا تخصصی است. تمرکز عمده استفاده از نمونه موشن گرافیک در بخش دیجیتال مارکتینگ است. اگر سری به ویدئو‌های یوتیوب یا اینستاگرام بزنید، به سرعت متوجه می ‌شوید که بیش از هشتاد درصد از تبلیغات به سمت موشن گرافیک می ‌رود. بنابراین به جرئت می ‌توان گفت که هر تجارتی که دستی در دیجیتال مارکتینگ داشته باشد، می ‌تواند بستر کاری شما باشد.

بررسی موشن گرافیک - نگاه آریایی

نکاتی راجع به موشن گرافیک - نگاه آریایی

یک موشن گرافیست برای حرفه ‌ای شدن در زمینه کاری ‌اش، علاوه بر آشنایی و تسلط کامل بر نرم افزار افترافکت، به قدرت تخیل بالا و مهارت سناریو نویسی نیاز دارد. کاربردهای انواع موشن گرافیک بسیار گشترده می باشد. به عنوان مثال کاربرد نمونه موشن گرافیک در صنعت سینما و تلویزیون در اینجاست که بعضا در طراحی تیتراژ آغاز و پایان فیلم‌ها و ساخت انیمیشن‌های دو بعدی از آن استفاده می‌ شود. در مورد بازار کار دوره موشن گرافیک می توان گفت بازار کار این رشته به خودی خود بسیار گسترده است و با ارائه مدرک قابل ترجمه و معتبر در کشورهای دیگر هم قابل استفاده خواهد بود. با این ‌حال عمده زمینه کاری انواع موشن گرافیک در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است. علاوه بر این متخصص موشن گرافیک در زمینه‌ های طراحی لوگو موشن، انیمیشن سازی در مراحل پیشرفته، بعضا در تدوین ویدئوها، تیزرهای تبلیغاتی، بازی ‌سازی و غیره نیز فعالیت می ‌کند. در واقع به جرات می ‌توان گفت که فرقی نمی ‌کند که در چه رشته ‌ای فعالیت می ‌کنید، استفاده از نمونه موشن گرافیک می ‌تواند پیام شما را به شکل قابل فهم‌ تری به مخاطب القا کند. لازم به ذکر است از آن ‌جایی که قیمت موشن گرافیک به ثانیه محاسبه می ‌شود علاوه بر بازار کار، درآمد خوبی نیز دارد. در عین حال برای متقاضیان این نوع از محتوا نیز قیمت موشن گرافیک کاملا به صرفه می باشد. در صورتی که قصد دارید در این زمینه آموزش ببینید یا خواستار تولید موشن گرافیک برای کسب و کار خود هستید با کارشناسان وب سایت نگاه آریایی تماس حاصل نمایید. مشاوران ما در این مجموعه به صورت دقیق و باحوصله به تمامی سوالات شما در زمینه موشن گرافیک پاسخ می ‌دهند تا در نهایت قادر به اتخاذ بهترین تصمیم باشید.

نمونه موشن گرافیک

تا به اینجای مقاله تلاش نمودیم در پاسخ به موشن گرافیک چسیت، پاسخی مفصل و قابل فهم ارائه نماییم و همه چیز در مورد موشن گرافیک را با شما در میان بگذاریم. همچنین به معرفی انواع موشن گرافیک پرداختیم و خاطر نشان کردیم که قیمت موشن گرافیک برحسب نوع آن متغیر است. بنابراین همانطور که گفته شد موشن گرافیک بخشی از یک انیمیشن و توصیفی از یک طراحی گرافیک به صورت پویانمایی است. به بیان ساده ‌تر، موشن گرافیک بخش‌ هایی از انیمیشن یا فیلم‌های دیجیتال است که حسی از حرکت یا چرخش را ایجاد می ‌کنند و به طور معمول در پروژه‌ های چندرسانه ‌ای با ترکیب صداهای مختلف، بکار گرفته می ‌شوند. اگر بخواهیم بررسی کنیم که موشن گرافیک چیست باید این نکته را در ذهن داشته باشیم که موشن گرافیک نوعی انیمیشن همراه با متن است و در بیشتر موارد متن‌ها بخش اصلی آن ها را تشکیل می‌ دهند. از همان ابتدا و زمانی که موشن گرافیک وارد صحنه شد، تلاش ‌هایی برای تعیین مرز بین آن و انیمیشن صورت گرفت. آغاز فیلم روانی از آلفرد هیچکاک را باید مثالی ابتدایی از نمونه موشن گرافیک دانست که در آن، صدا، حرکت و طراحی‌ گرافیکی با یکدیگر به خوبی تلفیق می ‌شوند. موشن گرافیک را باید راهی برای ارتباط با بیننده و اضافه کردن عمق به داستان در نظر گرفت. موشن گرافیک ‌ها می ‌توانند پیامی را منتقل کنند و از آن‌ ها می ‌توان در خلق تبلیغات بهره گرفت. در حقیقت موشن گرافیک را باید شکل پویانمایی شده از یک طراحی گرافیکی دانست. به طور مثال اگر در یک فیلم آموزشی یا حتی یک محتوای متنی، آمارهایی را ارائه کنید و بخواهید افزایش یا کاهش این آمارها، جلوه‌ای بصری را ایجاد کند باید از موشن گرافیک کمک بگیرید. در مثالی دیگر می ‌توانید به لوگوی بعضی از سایت‌ها توجه کنید که حالت چرخان دارند و ثابت نیستند. همه این موارد یک نمونه موشن گرافیک را شامل می ‌شوند. چرا استفاده از انواع موشن گرافیک رواج بیشتری نسبت به اینفوگرافیک دارد. برخی از ایده‌ها و نظرات به ویژه ایده‌های بزرگ را نمی ‌توان به سادگی در قالب اینفوگرافیک یا تصاویر ثابت مطرح کرد و این ‌جاست که می ‌توان از نمونه موشن گرافیک بهره برد و از این روش برای اضافه کردن جلوه‌های بصری به پروژه‌ ها استفاده کرد.

هزینه موشن گرافیک - نگاه آریایی

تولید موشن گرافیک - نگاه آریایی

چرا که از طریق موشن گرافیک می ‌توان ایده‌ هایی پیچیده را به صورت مجازی به تصویر کشید و پروژه‌ های زیباتری را خلق کرد. شاید برای شما پیش آمده باشد که با وارد کردن اشتباه رمز خود در یک سایت، تصویری لرزان و قرمز رنگ، اشتباه وارد کردن رمز را به شما گوشزد کرده باشد. این دقیقا همان روشی است که موشن گرافیک استفاده می ‌کند تا انتقال پیام را به بهتری شکل انجام دهد. نوع بصری انواع موشن گرافیک برای بسیاری از بینندگان جذابیت دارد و برخلاف تصاویر کارتونی که نمی ‌توان از آن‌ها در کسب و کارها استفاده کرد، روش بسیار بهتری را ارائه می ‌کنند. در حقیقت در بررسی این ‌که موشن گرافیک چیست باید گفت موشن گرافیک‌ ها از ایده‌ های ساده و جذاب کارتونی استفاده می ‌کنند تا آن‌ها را در موضوعاتی با بلوغ بیشتر بکار بگیرند. سوالی که این‌جا مطرح می ‌شود این است که چرا باید به جای استفاده از اینفوگرافیک‌ های ثابت و ارزان ‌قیمت، از انواع موشن گرافیک‌ کمک بگیریم. جواب این سوال بسیار ساده است چرا که با وجود سرویس ‌های مختلف ویدیویی مانند یوتیوب، این نکته دریافت می‌ شود که تمایل مخاطب به دیدن انیمیشن‌ ها و فیلم‌ ها بیشتر از تصاویر ثابت است. حتی یک بنر متحرک جذابیت بیشتری نسبت به بنرهای ثابت خواهد داشت. حال که می‌ دانیم موشن گرافیک چیست باید به این نکته اشاره کنیم که تنها با یک موشن‌ گرافیک چند ثانیه‌ای می‌ توانیم کلمات و مفاهیم بسیار دشوار را به سادگی بیان کنیم. اما سوالی که همیشه مطرح می ‌شود این است که انیمیشن چیست و چه معنایی در موشن گرافیک دارد. در حقیقت موشن گرافیک، زیر چتر انیمیشن قرار دارد و هر تکنیکی که یک شی را به حرکت وادار کند نوعی انیمیشن به شمار می ‌آید. آن ‌چه انواع موشن گرافیک را از سایر انیمیشن‌ها جدا می ‌کند، محتوای ارائه شده در آن است. به طور معمول این نوع از انیمیشن‌ها با حرکت اشیا، متون و سایر عناصر گرافیکی همراه هستند. به بیان ساده ‌تر، متحرک‌ سازی اینفوگرافیک‌ ها، نمودارها یا طراحی‌های وب همگی نوعی از انیمیشن هستند که نام موشن گرافیک را برای این نوع انیمیشن در نظر گرفته‌ اند. این‌که قصه ‌ای روایت شود عامل اصلی در تعیین تفاوت یک انیمیشن با موشن ‌گرافیک است.


علاوه بر این انواع‌ موشن ‌گرافیک‌ ها به طور معمول از شکل‌ ها، اشیا و متون مختلف کمک می ‌گیرند. چه زمانی باید از نام انیمیشن در مقایسه با موشن گرافیک استفاده کنیم. بعد از این ‌که فهمیدیم موشن گرافیک چیست و تفاوت آن را با انیمیشن درک کردیم می ‌توان گفت که انیمیشن ‌ها را بیشتر برای قصه ‌گویی به کار می ‌برند. هرکس که یکی از فیلم‌ های پیکسار را دیده باشد به خوبی با این موضوع آشنا است که انیمیشن فضای بسیار مناسبی برای قصه‌ گویی است. این درحالی است که موشن گرافیک ‌ها، داده‌ های آماری را زنده می ‌کنند و برخلاف انیمیشن‌ ها که به کاراکتر خود حیات می‌ بخشند، کاراکترهای یک موشن گرافیک حیات مشخصی ندارند. البته ناگفته نماند که از انواع موشن‌ گرافیک نیز می ‌توان برای قصه ‌گویی استفاده کرد که در ادامه مقاله توضیحات بیشتری راجع به آن بیان می ‌شود. قیمت موشن گرافیک نیز با توجه به انواع و مدت زمان آن محاسبه می گردد. شاید بپرسید چرا باید موشن گرافیک را به ویدیوهای خود اضافه کنیم. موشن دیزاین یا موشن گرافیک بین دیجیتال مارکترها بسیار رواج دارد اما این سوال مطرح می ‌شود که چرا باید به فیلم‌ های آموزشی یا تبلیغاتی خود، موشن گرافیک اضافه کنیم. بر اساس مطالعات انجام شده در حدود شصت و شش درصد افراد فیلم‌ های آموزشی را نسبت به سایر شکل ‌های محتوایی ترجیح می‌ دهند. از آن‌ جایی که نمی ‌توان به راحتی تنها با ارائه فیلم‌ های آموزشی، کسب و کار را از میان رقبا متمایز کرد باید به دنبال راهی بود که توجه مخاطب را از سایر ویدیوهای آموزشی به ویدیوهای کسب و کار خود جلب کنیم. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین بدون صدا پخش می‌ شوند و در نتیجه اگر یک تصویر یا لوگوی متحرک داشته باشید، به احتمال زیاد مخاطب بر روی محتوای شما صبر می ‌کند و وقت بیشتری را به دیدن آن اختصاص می ‌دهد. اما جذابیت‌‌‌ تنها دلیل استفاده از انواع موشن گرافیک نیست و همانطور که پیشتر در تعریف موشن گرافیک چیست، گفته شد برای ایجاد ارتباط و انتقال پیام‌ های دشوار نیز می ‌توان از آن‌ استفاده کرد.

بازاریابی با موشن گرافیک - نگاه آریایی

ساخت موشن گرافیک - نگاه آریایی

اگر محصول یا خدماتی دارید که ممکن است در ابتدا برای مخاطب هدف، گمراه کننده باشد اضافه کردن جلوه‌های ویژه تصویری به ویدیو راه جایگزینی برای معرفی محصولات و خدمات است. علاوه بر این استفاده از انواع موشن ‌گرافیک روز به روز با اقبال بیشتری همراه است. چرا که قیمت موشن گرافیک نسبت به تولید فیلم پایین تر می باشد و در زمان کوتاه ‌تری نیز به انجام می ‌رسد. تمامی این مزایا مشوق افراد مختلف برای استفاده از انواع موشن گرافیک می باشد. هلدینگ نگاه آریایی که با نگاه تیزبین کارشناسان خود همواره بر نیازهای روز واقف است، در زمینه تولید محتوای ویدیویی نیز پیشگام می باشد. سفارش موشن گرافیک توسط صاحبان کسب و کار و مشاغل برای معرفی خدمات و محصولات خود و یا معرفی برندینگ و بازاریابی یکی از بهترین اقداماتی است که می تواند برای توسعه یک کسب و کار صورت پذیرد. در همین راستا مجموعه با سابقه نگاه آریایی به مدیریت اصغر عبدلی تمام قد در خدمت مراجعان محترم می باشد و به نحوی شایسته خواسته های آنان را به انجام می رساند. مشاورین این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه ساخت انواع موشن گرافیک و قیمت موشن گرافیک می باشند. بنابراین برای آگاهی در این خصوص با شماره های قرار گرفته در وب سایت تماس حاصل نمایید.

نرم افزار موشن گرافیک

حال که می ‌دانیم موشن گرافیک چیست باید با نرم ‌افزارهای طراحی و ساخت آن نیز آشنا گردیم. نرم ‌افزارهای متنوعی برای تولید انواع موشن گرافیک مورد استفاده قرار می ‌گیرند که از میان آن ‌ها می ‌توان فتوشاپ، ایلاستریتور، افترافکت، مایا، سینما فوردی و نوک را نام برد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح بعضی از مهم ‌ترین نرم افزار موشن گرافیک بپردازیم. نخستین نرم ‌افزاری که هر هنرمند حوزه موشن و طراحی گرافیک با آن سر و کار دارد، نرم‌ افزار فتوشاپ است که مدت زمان یادگیری فتوشاپ بسته به نوع مهارت مورد نیاز امکان دارد متفاوت باشد. البته طراحی موشن گرافیک به کمک این نرم ‌افزار موشن گرافیک تا اندازه ای دشوار است و تنها می ‌توان برای موارد تغییر اندازه عکس ‌های بزرگ، برش عکس ‌های مختلف و طراحی ترکیب ‌بندی‌ های جذاب به کمک ابزارها و فیلترهای مختلف از آن کمک گرفت. در بررسی این موضوع که موشن گرافیک چیست پیش ‌تر گفته شد که تهیه یک استوری ‌برد از جمله مراحل اصلی به شمار می ‌آید. فتوشاپ به کاربران خود این امکان را می ‌دهد که استوری‌ برد مورد نظر را طراحی کنند. البته برخی از افراد ترجیح می ‌دهند که این کار را به کمک کاغذ و مداد انجام دهند. اما فتوشاپ می ‌تواند برای اسکچ‌ های سریع و ترکیب ‌بندی ‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. مهم ‌ترین ویژگی این کار را می ‌توان سادگی انتقال فایل از محیط این نرم‌افزار به سایر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی دانست. نرم‌افزار دیگری که بسیاری از طراحان نمونه موشن گرافیک از آن استفاده می ‌کنند ایلاستریتور است که به کمک آن می‌ توان طراحی‌ های مختلفی را به صورت وکتور انجام داد. در حقیقت به کمک تصاویر وکتور طراحی لوگوهای مختلف و شکل‌ ها به سادگی امکان ‌پذیر است و می ‌توان تا اندازه مورد نیاز آن‌ ها را بزرگ یا کوچک کرد. علاوه بر این تصاویر وکتور را به راحتی می ‌توان در نرم‌افزار افترافکت مورد استفاده قرار داد. نرم‌افزار افتر افکت به عنوان ابزار اصلی طراحی و ساخت انواع موشن گرافیک شناخته می ‌شود. بعد از این ‌که فهمیدیم موشن گرافیک چیست باید با یادگیری نرم‌افزار افتر افکت تسلط خود را بر موشن گرافی بیشتر کنیم. نرم افزار موشن گرافیک بعدی مایا می باشد.

قیمت موشن گرافیک - نگاه آریایی

نرم افزار موشن گرافیک - نگاه آریایی

به کمک نرم‌افزار مایا کاربر این امکان را دارد تا متن‌ های مختلفی را نیز در طراحی ‌های خود به کار بگیرد. توانایی پردازش رندرهای سه ‌بعدی و انیمیشن‌ ها، این نرم‌ افزار را به یکی از نرم‌ افزارهای پرکاربرد در طراحی انواع موشن گرافیک تبدیل کرده است. برای سال‌ ها این نرم‌افزار از جمله برنامه‌ های مهم در کاربردهای گرافیکی به شمار می ‌آمد. البته در سال‌ های اخیر نرم ‌افزار سینما فوردی به رقیب اصلی آن تبدیل شده است. طراحان نمونه موشن گرافیک استفاده از نرم ‌افزار سینما فوردی را نسبت به نرم‌ افزارهای سه ‌بعدی مانند مایا و بلندر ترجیح می ‌دهند. چرا که رابط کاربری مناسبی نسبت به این نرم‌ افزارها دارد. از این نرم‌ افزار موشن گرافیک به طور ویژه برای مدل‌ سازی،‌ انیمیشن و ایجاد افکت ‌های مختلف استفاده می ‌شود. در بسیاری از پروژه‌ های سینمایی می‌ توان ردی از این نرم‌افزار موشن گرافی را پیدا کرد. یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی موشن گرافیک نوک می باشد. از افتر افکت و نوک به سادگی می ‌توان در پروژه‌ های مشابه استفاده کرد اما طراحی نوک به ویژه برای افراد حرفه ‌ای در نظر گرفته شده است و در پروژه ‌های بزرگ کار کردن با این نرم‌ افزار ساده ‌تر خواهد بود. تا اینجا به خوبی متوجه شدیم که موشن گرافیک چیست و به کمک چه نرم‌ افزارهایی می ‌توان یک موشن گرافی ساخت که یکی از این نرم‌ افزارها افتر افکت بود. همچنین همانطور که در متن به آن اشاره شد سینما فوردی از جمله نرم‌ افزارهای قدرتمند برای ساخت موشن گرافیک است. از جمله نرم‌ افزارهایی که به طور ویژه برای ساخت موشن گرافی طراحی نشده‌اند اما می ‌توان برای این کار نیز از آن ‌ها بهره برد، باید به نرم‌ افزار کمتازیا اشاره کرد. به کمک این نرم‌ افزار که اجرای آن به سیستم‌ هایی با مشخصات بالا و گران ‌قیمت نیاز ندارد می ‌توان موشن ‌گرافیک‌ هایی ساده را طراحی و اجرا کرد. حال قصد داریم برخی موارد ابتدایی را برای نحوه متحرک ‌سازی یک تصویر بیان کنیم تا به کمک آن با انیمیشن در افتر افکت آشنا شوید. البته این موارد تنها بخشی از امکانات پیشرفته این نرم‌افزار موشن گرافیک به شمار می ‌آیند که برای شروع کار می ‌توانید از آن‌ کمک بگیرید. در حقیقت نرم‌افزار افترافکت در ابتدا نرم‌افزار پیچیده‌ای به نظر می ‌رسد اما با یادگیری برخی از مفاهیم آن به سادگی می ‌توانید انیمیشن‌های مختلف کار با فضای سه ‌بعدی را یاد بگیرید. در این نرم‌افزار به سادگی این امکان وجود دارد که فایل ‌ها را از فتوشاپ به یک کامپوزیشن یا به اصطلاح کامپ وارد کنید. زمانی که فایل‌ها را از فتوشاپ وارد یک پروژه در افترافکت کنید هرکدام از لایه‌ ها به طور جداگانه خصوصیات خود را حفظ می ‌کنند. برای این کار نیز باید به کمک ماوس فایل را بکشید و در داخل کامپ آن را رها کنید. زمانی که فایل‌ ها در درون کامپ قرار می ‌گیرند، آیکونی مثلث ‌شکل کنار هر فایل قرار می ‌گیرد که با کلیک بر روی آن فهرستی باز خواهد شد. در این فهرست‌ خصوصیات مختلفی مانند مکان، مقیاس، چرخش و شفافیت را می ‌توان تغییر داد. از ‌آن ‌جایی که برای انواع موشن گرافیک این تغییرات باید در یک بازه زمانی صورت بگیرد در کنار هریک از خصوصیات، آیکونی همچون یک زمان ‌سنج قرار گرفته است. با کلیک بر روی این آیکون یا تغییر پارامتر مربوط به آن، یک قاب کلیدی یا به اصطلاح کی‌ فریم در تایم‌ لاین ایجاد می ‌شود. در تایم‌ لاین می‌ توان کی‌ فریم ‌های مختلفی را تنظیم کرد و پارامترهای آن‌ را تغییر داد تا این تغییرات به شکلی پیوسته در تایم‌ لاین تغییر کنند و یک صحنه متحرک را نمایش دهند. آشنایی با لایه‌ های فرزند و والد را باید در ادامه فرآیند یادگیری انواع موشن گرافیک و بررسی این‌ که موشن گرافیک چیست برای هماهنگ کردن یک لایه با لایه ‌های دیگر در نظر گرفت. به طور مثال چرخ ماشین می ‌تواند لایه فرزند برای بدنه یک خودرو باشد. در چنین شرایطی هر بار که خودرو حرکت کند یا بچرخد و اندازه‌ آن تغییر کند، چرخ با این لایه همراهی می ‌کند. برای این‌ که یک رابطه فرزند والد ایجاد کنید در ابتدا باید مطمئن شوید نقاطی که تصویر حول آن‌ ها حرکت می ‌کند به شکل مناسبی با یکدیگر هم راستا شده‌ اند. زمانی که نقاط مورد نظر را مشخص کردید، لایه فرزند مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی آیکون حلزونی ‌شکل در لایه والد کلیک کنید و با کشیدن ماوس به سمت لایه والد مورد نظر و رها کردن، این دو لایه با یکدیگر مرتبط خواهند شد و تغییرات هریک به طور هماهنگ انجام می ‌شود. بدین شکل می توان برای ساخت انواع موشن گرافیک از نرم افزار موشن گرافیک کمک گرفت. به کمک پاپت تول در نرم‌ افزار افتر افکت می ‌توان به تصاویر رستر حرکاتی طبیعی اضافه کرد. به طور مثال سر و دم یک مار را می ‌توان به کمک این ابزار متحرک کرد و این کار به سادگی و با اضافه کردن چند پین امکان ‌پذیر خواهد بود. با اضافه کردن پین افکت مربوط به پاپت ایجاد می‌ شود. با کلیک بر روی آیکون مثلث ‌شکل کنار مش می ‌توان تغییرات مورد نظر را اعمال کرد. یا این ‌که به کمک منوی دفورم پین‌ های مختلف اضافه کرد. با کمی آزمون و خطا می ‌توان به نتیجه دلخواه رسید. زمانی که کار به اتمام رسید، با زدن دکمه فوروارد در تایم ‌لاین و با استفاده از خصوصیات ترنسفورم و تغییر آن برای هر پین تغییرات مورد نظر اعمال می ‌شوند. در انتهای کار برای تهیه خروجی کافی است به مسیر مشخص شده بروید و خروجی مورد نظر خود را تعیین کنید. بدین نحو قادر خواهید بود با نرم افزار موشن گرافیک کار کنید و انواع موشن گرافیک را تولید نمایید. برای آموزش ساخت نمونه موشن گرافیک مورد نظرتان با کارشناسان وب سایت نگاه آریایی در تماس باشید.

قیمت موشن گرافیک

بعد از آشنایی با این موضوع که موشن گرافیک چیست به پرسش مهم دیگری می ‌رسیم که با پاسخ به آن تقریبا همه چیز در مورد موشن گرافیک را توضیح داده ایم و آن قیمت موشن گرافیک و به طبع برای کسانی که علاقه مند به کار در این زمینه می باشند، بازار کار موشن گرافیک است. با توجه به گسترش شبکه ‌های اجتماعی و آشنایی افراد و کسب و کارها با بازاریابی دیجیتال، روز به روز به افراد بیشتری برای ساخت تبلیغات اینترنتی نیاز خواهد بود و انواع ساخت موشن ‌گرافیک نیز در این میان جایگاه ویژه‌ای دارد. نکته قابل توجه در رابطه با بازار کار موشن گرافیک این است که می‌توان شغلی به صورت آزاد انتخاب کرد و با جذب پروژه از مسیرهای مختلف درآمد زایی کرد. علاوه بر این شرکت ‌های تبلیغاتی مختلفی نیز وجود دارند که به دنبال استخدام افرادی هستند تا به تیم تبلیغات خود اضافه کنند. علاوه بر نیاز به کسب مهارت ‌های مختلف داشتن یک سیستم قدرتمند در ادامه کار نیز از ملزومات کار موشن گرافیک به شمار می ‌آید. چرا که نرم‌ افزار موشن گرافیک مورد نیاز، نرم‌افزارهای قدرتمندی هستند که به کامپیوترهای گران ‌قیمت نیاز دارند. و اما در مورد قیمت موشن گرافیک باید گفت که امکانات مختلف به کار رفته در یک موشن گرافیک تعیین کننده قیمت آن خواهد بود. این امکانات ممکن است شامل سناریوی اختصاصی، انتخاب گوینده، پیشنهاد سناریو، بک گراند اختصاصی، کاراکتر اختصاصی، حرکات پیچیده و در نهایت شعر و موسیقی اختصاصی باشد. همچنین نحوه محاسبه قیمت موشن گرافیک به این صورت است که بر اساس ثانیه و نوع موشن گرافیک درخواست داده شده قیمت آن تعیین می گردد. با توجه به محتوایی که قرار است تولید شود مدت زمان مورد نیاز نیزمشخص می شود. به عنوان مثال شما باید ابتدا تصمیم بگیرید که نمونه موشن گرافیک قرار است چه هدفی را دنبال کند. آیا قرار است برای معرفی یک محصول یا خدمات یک شرکت به کار گرفته شود و یا قصد معرفی یک مجموعه یا برند را در خود دارد. مورد بعدی در سفارش موشن گرافیک تصمیم گیری در این زمینه است که چه مقدار هزینه قرار است برای این کار صرف شود. در حقیقت هر بیزینسی با توجه به اهداف خود کاری خود بودجه مشخصی را برای نمونه موشن گرافیک در نظر خواهد گرفت. کاملا طبیعی است اگر در مورد این مسائل نتوانید به تنهایی تصمیم گیری کنید و نیاز به کمک یک مشاور داشته باشید. کارشناسان هلدینگ نگاه آریایی با تجربه بسیار زیادی که در طی سال های طولانی کسب نموده اند، بهترین مشاوران شما در این زمینه می باشند. در حقیقت این مجموعه خدمات مختلفی را در زمینه مشاوره کسب و کار و برندینگ ارائه می نماید که یکی از آن ها تولید محتوای ویدیویی به شکلی حرفه ای می باشد. از آن جا که ساخت موشن گرافیک ظرایف خاص خود را می طلبد، سپردن تولید آن به یک گروه حرفه ای بهترین تصمیمی است که می توان در این زمینه اتخاذ نمود.

سفارش موشن گرافیک - نگاه آریایی
محتوای موشن گرافیک - نگاه آریایی

سخن پایانی

در این مقاله که عنوان همه چیز در مورد موشن گرافیک را برخود دارد، یاد گرفتیم که موشن گرافیک چیست و چه کاربردهایی را می ‌توان برای آن در نظر گرفت. علاوه بر این با نرم‌ افزار موشن گرافیک آشنا شدیم و دیدیم که نرم ‌افزارهایی همچون افتر افکت، سینما فوردی و نوک را می ‌توان برای تهیه و ساخت انواع موشن گرافیک مورد استفاده قرار داد. در انتها نیز با ابزارهای ابتدایی افتر افکت برای خلق انیمیشن‌های ساده آشنا گشتیم. همچنین خاطرنشان کردیم برای موشن‌ گرافی نرم‌ افزارهای مختلفی در دسترس است و موشن‌ گرافی به مهارتی گفته می ‌شود که از اِلمان‌ها و پارامترهای گرافیکی برای افزایش جذابیت بصری و یا بهبود انتقال پیام استفاده می ‌شود. این مهارت برای اینکه در سطحی قابل قبول ارائه شود نیاز به آشنایی با نرم‌ افزار موشن گرافیک دارد. موشن‌ گرافیک یک سبک تجاری تبلیغاتی نیست. می ‌تواند راهکاری برای خلق مفاهیم آموزشی و یا کاری هنری باشد که ایده‌ های هنرمند را از طریق حرکت به مخاطب انتقال دهد. علاوه بر این‌ها موشن‌ گرافیک در طراحی وبسایت ‌ها هم نقش موثری ایفا می کند. امروزه از این تکنیک برای بهینه کردن و جذاب کردن رابط کاربری سایت استفاده می ‌کنند. اگر متن را تا اینجا مطالعه کرده باشید، تا حد قابل قبولی می‌ دانید که موشن گرافیک چیست و چه کاربردهایی دارد. با این وجود کاربردهای این هنر را می ‌توان در مواردی که در ادامه بیان می کنیم، دسته ‌بندی و خلاصه کرد. با توجه به این کاربردها به راحتی می ‌توان با انواع موشن گرافیک نیز آشنا شد. چرا که در هریک از این کاربردها می ‌توان نوع خاصی از موشن گرافیک را به کار برد. اولین کاربرد را می توان اشتراک گذاری اطلاعات به حساب آورد. زمانی که بخواهید پیام یا اطلاعاتی را به مخاطب برسانید، راه سریع و موثر استفاده از موشن گرافیک‌ ها است. به کمک این روش و افزودن صدا و تصاویر مناسب، اشتراک ‌گذاری اطلاعات و پذیرش آن توسط مخاطب به سادگی صورت می‌ گیرد. عنوان فیلم و سایر عناوین مشابه کاربرد بعدی موشن گرافیک می باشد. اگر بخواهیم بدانیم که موشن گرافیک چیست و چه کاربردهایی دارد باید به یکی از معمول ‌ترین کاربردهای آن یعنی تولید عناوین ویدیویی اشاره کرد. با کمی دقت خواهید دید که پیش از آغاز هر فیلم سینمایی، عناوین مختلفی نمایش داده می ‌شوند که همه این موارد به کمک موشن گرافیک امکان‌پذیر هستند و سبب می ‌شوند بیننده با دقت بیشتری به فیلم نگاه کند. لوگوی گرافیکی نیز یکی از کاربردهای مهم موشن گرافیک می باشد. به جای این‌ که لوگوی ثابتی در وب‌ سایت خود داشته باشیم می ‌توانیم از لوگوهای گرافیکی استفاده کنیم تا علاوه بر جذابیت سبب شوند تا مخاطب زمان بیشتری را نیز صرف مشاهده محتوای مورد نظر ما کند. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند اگر کالا یا خدماتی به تولید رسید، برای آشنایی با آن یک فیلم آموزشی را تماشا کنند و به کمک طراحی نمونه موشن گرافیک می ‌توان این نوع از ویدیوها را تهیه کرد و در فرآیندهای بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار داد. زمانی که می‌ خواهیم بدانیم موشن گرافیک چیست و شروع به بررسی آن می‌ کنیم، آ‌ن ‌چه که بیشتر با آن برخورد خواهیم کرد، موشن گرافی به کمک آیکون‌ها است که حتی با نرم‌ افزارهای ساده‌ای مانند پاورپوینت نیز می ‌توان آن‌ها را پیاده ‌سازی کرد. پست شبکه‌ های اجتماعی مورد بعدی می باشد. امروزه وابستگی افراد به شبکه‌ های اجتماعی بسیار بیشتر شده است و آن‌ها برای دریافت اطلاعات، اخبار، دوره‌ های آموزشی یا حتی سرگرمی از این شبکه‌ها بهره می ‌گیرند، تمامی این موارد گفته شده با محتوای متفاوتی در این شبکه‌ ها منتشر می ‌شوند و برای جذابیت هرچه بیشتر می ‌توان از موشن گرافیک بهره برد. یکی از کاربردهای مهم موشن گرافیک بازاریابی دیجیتال می باشد. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال، میدان وسیعی شامل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو و غیره است. تمامی این تکنیک‌های بازاریابی می ‌توانند از موشن گرافیک در تبلیغات خود بهره بگیرند. مطمئنا تا به اینجا متوجه شده اید که موشن گرافیک تا چه حد می تواند در بازاریابی یک کسب و کار نقش موثری ایفا نماید. در واقع این محتوای ویدیویی این قابلیت را دارد که مفاهیم گوناگون را در کمترین زمان ممکن و به موثرترین شکل به مخاطب منتقل نماید. به جرئت می توان گفت که استفاده از موشن گرافیک یکی از راه های ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان می باشد. چرا که اگر به درستی تولید گردد و مورد استفاده قرار گیرد، می تواند اعتماد کاربران را به شکلی شایسته جلب نماید. امیدواریم با مطالعه این مقاله به خوبی متوجه شده باشید موشن گرافیک چیست و به اهمیت آن پی برده باشید. مجموعه هلدینگ نگاه آریایی که همواره دغدغه توسعه کسب و کار صاحبان مشاغل و مدیران را در ذهن دارد، اینبار نیز با تولید محتوای ویدیویی در کنار شماست. این مجموعه با برخورداری از متخصصان باتجربه در این زمینه، به جرئت ادعا می نماید که از بهترین های فعال در حوزه موشن گرافیک می باشد و همواره این اطمینان را به مراجعان خود می دهد که با خیالی راحت سفارش خود را به این شرکت بسپارند و در نهایت کسب بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن را نظاره گر باشند.