advertise

کدام یک از گوشی های موبایل برای عکاسی بهتر است؟


خرید تجهیزات عکاسی همیشه جزو پر هزینه ترین ابزار بوده است و ممکن است که شما در حال توان خرید دوربین های دیجیتال را نداشته باشید و این بدان معنا نیست که نمی توانید به صورت حرفه ای عکاسی کنید. شما می توانید با در دست داشتن یک گوشی هوشمند خوب با دوربین با کیفیت و داشتن علم عکاسی و کمی خلاقیت عکس های حرفه ای بگیرید. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به اختصار تعدادی از گوشی ای هوشمندی که دارای دوربینی با کیفیت هستند بپردازیم و شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. پس اگر می خواهید تا اطلاعاتی در این مورد بدست بیاورید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آیا می توان با گوشی عکس حرفه ای گرفت؟


قابلیت های فراوان گوشی های همراه باعث شده تا انتظارات از این ابزار افزایش پیدا یابد. در این بین برخی از ویژگی ها از همان ابتدای پیدایش گوشی های همراه مورد توجه کاربران بوده است به طور مثال دوربین های گوشی ها از این نمونه ویژگی ها می باشد. از این رو گوشی های که دارای دوربینی با کیفیت بیشتری هستند از محبوبیت بالاتری برخوردارند و فروش بیشتری نیز دارند. در سال های اخیر با پیشرفت چشمگیر کیفیت دوربین های گوشی های همراه توجه کاربران به این نکته بیش از پیش افزایش پیدا کرده است به گونه ای که این ویژگی تبدیل به یکی از معیار های اصلی در انتخاب گوشی هوشمند شده است. بخش زیادی از این حساسیت به اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی بر می گردد که با همه گیز شدن ان ها کاربران تمایل بیشتری دارند که بتوانند عکس های با کیفیت بیشتری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند از این رو به دنبال گوشی های با کیفیت دوربین بالا می باشند. بسیاری از کاربران نیز از این طریق کسب درامد می کنند یعنی با استفاده از قرار دادن عکس محصولات و خدمات خود در پیج های خود در شبکه های اجتماعی کار و کسب خود را رونق می بخشند از این رو این اهمیت و توجه بیش از پیش شده و اهمیت کیفیت دوربین گوشی های همراه را چند برابر کرده است. روشن است که شرکت های تولیدی گوشی های هوشمند این نکته را در نظر گرفته و با توجه به نیاز کاربران خود تصمیم به ارتقا مخصولات خود کرده اند. در این بین برند های مختلف در حال رقابت برای ارائه گوشی هوشمند با کیفیت تری هستند. به همین دلیل تنوع گوشی های در این زمینه بسیار زمینه ولی نکته ای که همیشه محدود کننده است قیمت و سرمایه خریداران است. بنابراین در این مفاله تعدادی از گوشی هایی که در رده پایین و متوسط قیمتی هستند را به شما معرفی م یکنیم تا بتوانید با تحقیق در این زمنیه گوشی هوشمندی متناسب با بودجه و هدف خود تهیه نمایید.

بهترین گوشی های موجود در بازار موبایل ایران


در ایران به دلیل های مختلف به تمامی مدل ها دسترسی ندارید ولی در این بین مدل های سامسونگ، هوآوی و شیائومی بیشترین تعداد مدل را در بازار ایران به خود اختصاص داده اند. در این بین تعدادی از مدل ها از بقیه متمایز بوده و به عنوان مدل هاا پرچمدار شناخته می شوند ولی نکته مهم در مورد این مدل ها قیمت بالای ان ها می باشد و اگر از نظر قیمت و بودجه مشکلی ندارید می توانید به سراع این مدل ها بروید و به راحتی گوشی با کیفیت دوربین بالا تهیه نمایید ولی اگر به دنبال گوشی هوشمند با دوربین خوب و قیمت مناسب هستید با ما همراه باشید.

- سامسونگ گلکسی S۲۰FE
• دوربین اول: ۱۲ مگاپیکسل، عریض، دیافراگم f/۱.۸، لنز در ابعاد ۲۶ میلی‌متر – فوکوس خودکار دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال
• دوربین دوم: ۸ مگاپیکسل، تله‌فوتو، دیافراگم f/۲.۴، لنز در ابعاد ۷۶ میلی‌متر، زوم اپتیکال ۳ برابر
• دوربین سوم: ۱۲ مگاپیکسل، اولتراواید، دیافراگم f/۲.۲، لنز در ابعاد ۱۳ میلی‌متر با زاویه ۱۲۳ درجه

- شیائومی می ۱۰T ۵G
• دوربین اول: ۶۴ مگاپیکسل، عریض، دیافراگم f/۱.۹، لنز در ابعاد ۲۶ میلی‌متر – فوکوس خودکار
• دوربین دوم: ۱۳ مگاپیکسل، اولتراواید، دیافراگم f/۲.۴، با زاویه ۱۲۳ درجه
• دوربین سوم: ۵ مگاپیکسل، ماکرو، دیافراگم f/۲.۴

- سامسونگ گلکسی A۵۲
• دوربین اول: ۶۴ مگاپیکسل، عریض، دیافراگم f/۱.۸، لنز در ابعاد ۲۶ میلی‌متر – فوکوس خودکار، لرزش‌گیر اپتیکال
• دوربین دوم: ۱۲ مگاپیکسل، اولتراواید، دیافراگم f/۲.۲، لنز ۱۲۳ درجه
• دوربین سوم: ۵ مگاپیکسل، ماکرو، دیافراگم f/۲.۴ • دوربین چهارم: ۵ مگاپیکسل، تشخیص عمق، دیافراگم f/۲.۴

- شیائومی پوکو X۳
• دوربین اول: ۶۴ مگاپیکسل، عریض، دیافراگم f/۱.۹ – فوکوس خودکار
• دوربین دوم: ۱۳ مگاپیکسل، اولتراواید، دیافراگم f/۲.۲، لنز ۱۱۹ درجه‌ای
• دوربین سوم: ۲ مگاپیکسل، ماکرو، دیافراگم f/۲.۴
• دوربین چهارم: ۲ مگاپیکسل، تشخیص عمق، دیافراگم f/۲.۴

- هواوی Y۷a
• دوربین اول: ۴۸ مگاپیکسل، عریض، دیافراگم f/۱.۸ – فوکوس خودکار
• دوربین دوم: ۸ مگاپیکسل، اولتراواید، دیافراگم f/۲.۴، لنز ۱۲۰ درجه‌ای
• دوربین سوم: ۲ مگاپیکسل، ماکرو، دیافراگم f/۲.۴
• دوربین چهارم: ۲ مگاپیکسل، تشخیص عمق، دیافراگم f/۲.۴

جمع بندی


تا اینجای مقاله ما اطلاعاتی رد مورد گوشی های هوشمندی رده بالا و میان رده و ویژگی های هر کدام در رابطه با دوربین قرار دادیم که شما می توانید به راحتی با مقایسه این ویژگی ها گوشی هوشمندی که مناسب شماست را انتخاب نموده و بتوانید عکاسی را به صورت حرفه ای با گوشی انجام دهید. در صورتی که در مورد هر کدام از این مدل ها سوالی داشته باشید می توانید از طریق پر کردن فرم مشاوره رایگان سوال خود را با کارشناسان هلدینگ نگاه آریایی مطرح نموده و پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.