advertise

طراحی بیلبورد در اصفهان


روزانه چندین بیلبورد های مختلفی را می بینید که هر کدام به منظور هدف خاصی طراحی شده اند و با توجه به نوع محتوای آن ها رد جای های مختلفی نصب شده است. بیلبورد ها همچنان جزو برترین ابزار تبلیغاتی در خارج از فضای مجازی به شمار می روند و همچنان از تبلیغات پر کاربرد است که با توجه به خلاقیت هایی که طراحان جدیداً در طراحی آن ها به کار برده اند می توان گفت تاثیرگذاری آن ها نیز چند برابر شده است. با توجه به این موارد و مواردی که در مقالات مشابه در رابطه با طراحی بیلبورد گفته شد (طراحی بیلبورد در فتوشاپ، طراحی بیلبورد تبلیغاتی، طراحی بیلبورد در ایلوستریتور) و اهمیت این نوع تبلیغات مشخص می شود. درست است که تبلیغات بیلبورد هزینه بر است ولی اگر این کار را به درستی انجام دهید نه تنها هزینه مرجوع خواهد شد بلکه سود آور نیز می باشد. به این ترتیب هر کار و کسبی که در صدد پیشرفت و برندینگ است باید زا این نوع تبلیغات بهره مند شود. برای استفاده بهتر از بیلبورد ها در تبلیغات خود بهتر است نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم را در نظر بگیرید و سپس بیلبورد خود را کرایه کرده و طراحی کنید.


نگاه آریایی

انواع بیلبورد ها:

بدون شک شما روزانه با تعدادی از این بیلبورد ها در شکل ها، رنگ ها و طرح های مختلف برخورد می کنید و انواع آن را دیده اید. برخی از آن ها نظر شما را جلب کرده و برخی دیگر به نظر شما جالب نبوده است. به این ترتیب خود می توانید معیارهای اولیه یک بیلبورد خوب را برای خود مشخص کنید ولی اگر قصد دارید که به طور حدی و دقیق این نوع تبلیغات را بررسی نمایید بهتر است که آن را علمی و تخصصی بررسی کنیم. اولین قدم در این مسیر شناسایی انواع بیلبورد ها می باشد. در شهر های مختلف بر اساس میزان جمعیت، فرهنگ هر شهر، عرف، شاخص های شهری و میزان بزرگی شهر می توان از بیلبوردهای مختلفی در جاهای متفاوت استفاده کرد. بیلبورد های شهری را می توان به دو دسته معمولی و برج (Bridge) دسته بندی کرد.


نگاه آریایی

- بیلبوردهای معمولی: تابلوهای تبلیغاتی بزرگی هستند که نزدیک خیابان ها بزرگراه ها نصب می شوند. جایی که دقیقا در مسیر رفت و آمد مخاطبین بوده وب بیشترین احتمال دیده شدن آن ها وجود داشته باشد. این بیلبورد ها را در سطح شهر به صورت رندوم و در جاهایی که احتمال بازدید بیشتری داشته باشد نصب می کنند تا نمره GRP آن ها بیشتر باشد. (برای کسب اطلاع بیشتر در این مورد به مقاله طراحی بیلبورد تبلیغاتی مراجعه شود). بدون شک شما هم به این نمونه از بیلبورد ها بر خورده اید.


نگاه آریایی

- بیلبورد های Bridge یا همان بیلبوردهای عریض نصب شده بر روی پل ها که هم بر روی پل های عابر پیاده و هم پل های سواره قرار می گیرند. این نوع بیلبورد بیشترین آمار نصب را رد شهر اصفهان دارند و بیشتر شرکت ها سعی می کنند تبلیغات خود را بر روی این بیلبورد ها نصب نمایند و از آن جایی که کمترین حواس پرتی را برای رانندگان در پی دارد از نظر ایمنی نیز مناسب تر نیز می باشد. از دیگر مزیت های این نوع بیلبورد ها عرض زیاد آن است که فضای کافی را در اختیار طراح قرار می دهد تا بتواند به راحتی از این فضا برای انتقال مفاهیم استفاده نماید. در طراحی این نوع بیلبورد ها باید به این دو نکته دقت داشته باشید. یک مکانی را برای نصب بیلبورد خود در نظر بگیرید که دارای ترافیک بیشتری است و به این شکل می توانید زمان بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود داشته باشید. دومین نکته ای ه باید در نظر داشته باشید رعایت اصول این نوع بیلبورد ها می باشد. سعی کنید از رنگ تیره در طراحی خود استفاده نکنید، موضوع و محصول مورد نظر خود را در مرکز طراحی قرار دهید، و بیلبورد خود را شلوغ نکنید. در کل بیلبورد شما باید، خلوت، خلاقانه و منسجم با متنی مناسب و گویا باشد.


بیلبوردهای تبلیغاتی در اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهر های بزرگی است که قابلیت های بسیار زیادی برای نصب بیلبورد دارد و از آنجایی که جزو کلان شهر های ایران محسوب می شود دارای مکان های پر تردد بسیار است که نصب بیلبورد در این ناحیه ها باعث بهتر دیده شدن محصولات و خدمات شما خواهد شد و از آن جایی که GRP این بیلبورد ها عدد بالایی است این بدان معناست که سرمایه گذاری در این مسیر می تواند بسیار برای شما مفید و سود آورد باشد. مهمترین اصل در کرایه این بیلبورد ها شناختن مسیر ها و تسلط بر تمامی مواردی است که بر تبلیغات شما تاثیر می گذارد. بنابراین نیاز است که شما از شرکت های تبلیغاتی در این زمینه کمک بگیرید که مطمئن هستید دارای ارتباطات گسترده برای کرایه هر کدام از بیلبورد هایی است که مد نظر شماست و اینکه بتواند شما را در این مسیر به درستی راهنمایی کند. یکی از این شرکت ها که دارای ۲۵ سال سابقه در این زمنیه است، شرکت هلدینگ نگاه آریایی می باشد که برای دیدن نمونه کار ها و آشنایی با آن می توانید فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.


نگاه آریایی

بعد از طراحی بیلبورد نیاز است که ان را در بهترین جای ممکن نصب نمایید تا هرچه بهتر دیده شود و بتواند مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد. برای این منظور بهتر است به نوع محصول و خدمتی که ارائه می دهید دقت داشته باشید. نوع محصول می تواند تعیین کند که چه جایی برای نصب بیلبورد شما بهتر است. مثلا اگر محصولات شما مربوط به صنایع می باشد بهتر است که در مسیر های شهرک های صنعتی نصب شود و یا بالعکس و به این ترتیب می توانید جای مناسبی را برای نصب بیلبورد خود کرایه کنید. همچنین شما باید جاهای شلوغ و پر ترافیک را شناسایی نمایید و سعی کنید که بیلبورد خود را در این ناحیه ها نصب نمایید تا به شکل طولانی تر و موثر تر مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید.


سخن آخر

شرکت های تبلیغاتی مختلفی در زمینه کرایه بیلبورد ها وجود دارد که شما می توانید به آن ها مراجعه نمایید و در خواست خود را اعلام کنید ولی اگر به دنبال یک روش اصولی هستید ما به شما توصیه می کنیم، از شرکت تبلیغاتی کمک بگیرید که تمامی مسیر از طراحی تا نصب بیلبورد را به عهده بگیرد. زیرا بعضی موارد مکان نصب بیلبورد این امکان را طراح می دهد که بتواند طراحی خلاقانه تری را ارائه دهد و اگر شرکتی که طراحی را انجام می دهد همان شرکت نصب کننده بیلبورد باشد می تواند طراحی شما را ارتقا دهد همچنین دردسر های شما را به شکل چشم گیری کاهش می دهد و فقط شما با یک بار هماهنگی و مشخص کردن اهداف خود به راحتی می توانید منتظر نتیجه باشید. رد این بین هلدینگ نگاه آریایی یک مجموعه تبلیغاتی است از بخش های مختلفی برای انجام تبلیغات تشکیل شده و هر قسمت توسط متخصصین آن زمینه اداره می شود. در رابطه با طراحی بیلبورد های شهری نیز وجود برترین طراح های شره اصفهان در این مجموعه و همچنین سابقه بالا این مجموعه باعث می شود که بتوانید به صورت کامل به آن اعتماد نمایید. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از این مجموعه فرم مشاوره رایگانی را که در انتهای همین صفحه برای شما قرار داده ایم را پر نموده و در قسمت توضیحات درخواست و انتظارات خود را ثبت نمایید. در اولین فرصت ممکن کارشناسان این مجموعه با شما تماس گرفته و یک جلسه مشاوره رایگان را برای شما تنظیم می کنند که می توانید در آن نمونه کار های این مجموعه، روند کار و یک جلسه مشاوره کاری رایگان بهره مند شوید.

ثبت درخواست جهت دریافت مشاوره