advertise

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

نگاه آریایی

در حال حاضر با در نظر گرفتن فراگیری اینترنت پرسرعت و اینترنت همراه، استفده از شبه های مجازی به یک جز اصلی و جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است. با توجه به این موضوع تبلیعات در شبکه های اجتماعی برای معرفی هر برندی به یک جز اساسی و اصلی تبدیل شده است که باید به نحوی آن را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانند و از سعی کنند از فواید این نوع بازاریابی بهره مند شوند. مجموعه هلدینگ نگاه آریایی با در دست داشتن امکانات، تجربه، افراد متخصص و فضای کافی برای انجام انواع تبلیغات رد شبکه های اجتماعی یکی از معدود محموعه هایی است که می تواند شما را در امر انجام تبلیغات در فضای محازی از لحاظ پوشش دهد و به شما استراتژی بازاریابی و تبلیغات اثربخش ارائه دهد و شما در در امر تولید و منتشر کردن این تبلیغات همراهی کند. برای دریافت اطلاعات یبشتر در این زمینه کافی است فرم مشاوره رایگان را پر کرده و از این طریق اب مجموعه هلدینگ تگاه آریایی در ارتباط باشید. برای درک بهتر خدمتی که این مجموعه می تواند به شما عرضه کند لازم است که به انواع این تبلیغات و چگونگی انجام هر کدام از آن ها به صورت مجزا بپردازیم. در مرحله اول سعی داریم با ارائه تعریف مشخصی تعریف تبلیغات در شبکه های مجازی را مشخص نماییم و در ادامه به مواردی که کمک می کند این تبلیغات اثرگذراتر باشد را بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

منظور از تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

تبلیغ به معنای اطلاع رسانی است. این ساده ترین معنایی است که برای کلمه تبلیغ می توان در نظر گرفت ولی قابل تعمیم نیز می باشد. به طور مصال چگونگی اننجام این تبلیغ و رساندن پیام و اطلاعات باعث می شود که تبلیغات دارای شاخه های بسیار متنوعی باشد. در تبلیغات شما سعی دارید تا با رساندن یک پیام خاص به مخاطبان توجه آنان را به سمت برند خود جلب نمایید تا خدمات و محصولات خود را به شکل بهتری عرضه نمایید. تبلیغات از گذشته وجود داشته است و در طول زمان با توجه به امکانتی که در دسترس است، شکل و نحوه انجام ان تغییر کرده است. امروزه با توجه به قابلیت هایی که رد فضای مجازی وجود دارد و استفابل مردم از شبکه های اجتماعی فرصت تبلییغات اینترنتی فراهم شده است درست مثل تبلیغات در شبکه های اجتماعی که از مهم‌ترین دلایل آن ارزان بودن، فراگیر بودن، ماندگاری و هوشمندانه بودن آن است. مجموعه های زیادی از جمله مجموعه هلدینگ نگاه آریایی وجود دارد که سعی کرده‌اند بستر تبلیغات آنلاین و فرهنگ‌سازی در این زمینه را در میان کاربران ایرانی ایجاد کنند. از این رو بسیاری از افراد تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای برندسازی و گسترش کسب و کار پیشنهاد می‌دهند. از آنجایی که کاربران برای دنبال کردن اخبار روز، ارتباط برقرار کردن با دیگران و حتی خریدهای خود از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکیدین، واتساپ و تلگرام استفاده می کنند بستر بسیار خوبی برای تبلیغات در شکبه های اجتماعی مهیا شده است. توجه به این نکته بسیار لازم و ضروری است که بدانید دنیای تکنولوژی بسیار بزرگ و پیشرو می باشد و متناسب با ان سلیقه مشتریان و کرابران به سرعت تغییر خواهد کرد در نتیحه برای بقا و پیشرفت در کسب و کار خود در مخیط شبکه های اجتماعی و شناسایی و نگه داشتن مشتریان خود باید توانایی بخصوصی در تبلیغات شبکه های احتماعی و همراه با کی استراتژی حرفه ای داشته باشید.

مزایای تبلیغات در شبکه های احتماعی چیست؟

آخرین آماری که توسط متخصصان در رابطه با تاثیر و میزان استفاده کاربران از شبکه های احتماعی منتشر شده است بسیار جالب است: - تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر روی ۹۷ درصد کابران تاثیر گذاشته است چرا که ۹۷ درصد جزو مشتریان آنلاین به حساب می آیند. - ۸۴ درصد از کابران از اینترنت فقط برای استفاده از شبکه های احتماعی استفاده می کنند. - ۵۰ درصد جمعیت کل جهان یعنی عددی حدود ۳.۸ بیلیون نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. و نکته حالب تر در این مورد این است که بیشترین درصد افرادی که از شبکه های مجازی استفاده می کنند متعلق به قاره آمریکا و آسیا می باشد. با در نظر گرفتن این آمار بهتر می توانید مزیت های استفاده از بتلیغات شبکه های احتماعی و میزان اهمیت آن در رشد کار و کسب خود را درک کنید. از جمله این مزایا می توان به این نکات اشاره کرد:


نگاه آریایی

تبدیل کار و کسب خود به یک کسب و کار اجتماعی:

زمانی که شما از تبلیغات شبکه های احتماعی استفاده می نمایید باعث می شود که همیشه در دیدرس مخاطبان باشید و احساس نیاز را در آن ها ایجاد کنید که در نتیه شما را تبدیل به یک کار و کسب اجتماعی می کند.


نگاه آریایی

ایحاد روابط پایدار:

حضور پیوسته در شبکه های احتماعی و تبادل نظر با مشتریان و مخاطبان به مرور زمان باعث بوجود آمدن صمیمت و در نهایت مشتریان وفادار می شود.


نگاه آریایی

فراگیر شدن کار و کسب:

قابلیت به اشتراک گذرای تبلیغات رد شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا در بازه زمانی خیلی کوتاهی به یک کار و کسب فراگیر تبدیل شود.


نگاه آریایی

کاهش هزینه ها:

تبلیغات آفلاین نیاز به ابزار خاص خود را دارد که باعث می شود نصبت به تبلیغات آنلاین هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشند از این رو می توان گفت تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی می تواند از نظر هزینه ای به صرفه تر باشد. همچنین سرعت انتقال اطلاعات در شبکه اجتماعی بسیار سریع شکل می‌گیرد و شما می‌توانید در ظرف مدت زمان کوتاهی، با هزینه بسیار کم به کمک یک استراتژی شبکه های اجتماعی اصولی کسب و کار خود را گسترش دهید.

انواع روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

نگاه آریایی

شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام دارای الگوریتم و فابلیت های مختلفی است که می توانید با تسلط و آگاهی از آن ها تبلیغات موثری داشته باشید و از آنجاییکه اینستاگرام یکی از مخبوب ترین و پرطرفدارترین شبمه های مجازی برای کاربران ایرانی است شروع تبلیغات در این بستر بسیار موثر می تواند باشد. در اینستاگرام شما می توانید با استفاده از امکاناتی از قبیل برگزاری کمپین های تبلیغاتی، اینفلوئنسر مارکتینگ، هشتک گذاری، برگزاری مسابقات مختلف و ... تبلیغات هوشمندانه و تاثیرگذاری داشته باشید.


تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین یکی از شبکه های احتماعی کمتر شناخته شده است که بیشتر به صورت تخصصی در حوزه های تجارت و کاریابی فعالیت می کند و به همین دلیل می تواند برای انجام تبلیغات کار و کسب شما زمینه مناسبی باشد. از جمله مزیت های این شبکه اجتماعی می توان به موارد زیادی اشاره کرد، به طور مثال دسترسی شما به مخاطبان هدفمند بهتر صورت می‌گیرد و با افراد متخصص در زمینه کاری خود بیشتر آشنا می‌شوید. امکانات این شبکه احتماعی برای تبلیغات بسیار گسترده و قابل توجه است. امکاناتی مثل تجاری کردن صفحه و استفاده از آن برای ایجاد تبلیغ متنی که برای اینکار کافی‌ست عنوان، توضیحات و عکس مورد نظرتان و آدرس لندینگ پیج خود را وارد کنید تا در صفحه تجاری شما به نمایش گذاشته شود. هشتک گذاری نیز یکی دیگر امکاناتی است که می توانید به صورت هدفمند از آن در راه تبلیغات خود استفاده نمایید.

نگاه آریایی

نگاه آریایی

تبلیغات در شبکه اجتماعی واتساپ

واتسآپ یکی از اپلیکشن های رایگانی است که با وجود اینکه یک برنامه با هدف برقراری ارتباطی متنی، صوتی و تصویری است و کمتر امکان تبادل اطلاعات با گستره زیادی از مخاطبان را دارد ولی از محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی برخوردار است و به همنی دلیل می تواند گزینه خوبی برای انجام تبلیغات باشد. فقط برای نتیجه گرفتن نیاز به خلاقیت و روش های هوشمندانه دارید که با داشتن استراتژی بازاریابی هوشمندانه مطمئنا اثرگذار خواهد بود.


تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام

تلگرام در سال های اخیر در ایران فیلتر شده است و نسبت به قبل از بازخورد کمتری برخوردار است ولی با این حال به دلیل داشتن امکانات بی بدیل و خاص در زمینه برقراری ارتباط همچنان مورد توجه بسیاری از کاربران است. از ویژگی‌های تلگرام می‌توان به ایجاد گروه، کانال، امکان رای‌گیری، ارزیابی میزان بازدید هر پیام، اشتراک‌گذاری مطالب، بهره‌گیری از ربات تلگرام برای مدیریت کانال خود، امکان کامنت گذاشتن در کانال، لینک‌دار کردن محتوا و غیره اشاره کرد. این امکانات به قدری زیاد است که فقط نیاز است شما تصمیم بگیرید از این اپلیکیشن برای انجامم تبلیغات خود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی انواع تبلیغات را در این بستر داشته باشید.

تبلیغات در شبکه احتماعی فیسبوک

نگاه آریایی

تبلیغات در شبکه احتماعی فیسبوک

در گدشته محبوب ترین اپلیکیشن در برقراری ارتباط فیسبوک بوده و امروزه بیشتر کاربران به سمت استفاده از اینستاگرام روی آورده اند با این حال فیسبوک در میان کشورهای خارجی، به خصوص آمریکا، رتبه اول را در میزان کاربران دارد. با توجه به این موضوع فیسبوک می تواند زمینه بسیار مناسبی برای کار و کسب ها بین المللی به شمار بیاید. همچنین با توجه به وابستگی واتسآپ و فیسبوک میزان استفاده از فیسبوک در ایران نیز رو به افزایش است. امکاناتی که فیسبوک در اختیار کاربران خود برای انجام تبلیغات قرار می دهد گسترده است از جمله شما می‌توانید یک صفحه بیزنسی مخصوص کسب و کار خود را ایجاد کنید، قبل از تبلیغات می‌توانید به کمک Facebook Ads manager برای تبلیغات خود هدف‌گذاری کنید، مخاطبین هدف خود را انتخاب کنید، هزینه صرف شده برای تبلیغات را مشخص کنید، متن، تصویر و یا ویدئو برای آن انتخاب کنید و پس از به نمایش گذاشتن تبلیغات شاهد قرار گرفتن آن در ستون سمت راست برنامه به نامه News Feed باشید که برای شبکه مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

نتیجه گیری

اهمیت استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی تا به اینجا کاملا واضح و مشخص بیان شده است ولی این اطلاعات برای شروع تبلیغات کافی نیست و بدون هیچ تحقیقات بازار و ایجاد یک استراتژی بازاریابی، تبلیغات خود را شروع کنید. دنیای دیجیتال امروزه یک فرصت بسیار عالی برای دیده شدن و برندینگ کردن کار و کسب شما می باشد. با این حال وارد شدن و و ماندگار ماندن در ان نیاز به هدف گذاری و دقیق و استراتژی حرفه ای دارد. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چطور این روند امکان پذیر است؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات، تجربه و علم مجموعه هلدینگ نگاه آریایی در شبکه های اجتماعی است. در مجموعه هلدینگ نگاه آریایی خدمات مختلفی از جمله تبلیغات در اینستاگرام، توییتر، تلگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام رای معرفی کسب و کار شما به میلیون‌ها کاربر ایران ارائه می شود. در مجموعه هلدینگ نگاه آریایی با داشتن امکانات مورد نیاز، داشتن ارتباط قوی با تمام ارگان ها و ادمین های فعال در شبکه های احتماعی می تواند فضای مناسبی را برای برای تبلیغ خدمات و محصولات شما فراهم نماید. تبلیغ در شبکه های اجتماعی تخصص شماره یک مجموعه نگاه آریایی می باشد پس به شما توصیه می کنیم با پر کردن فرم مشاوره رایگان و تعیین وقت طی یک جلسه حضوری علاوه بر مشاهده نمونه کار ها و آشنایی با مجموعه، از تمامی امکاناتی که این مجموعه در اختیار شما قرار خواهد داد اطمینان حاصل نمایید و در صورت تمایل با عقد قرار داد این امکانات را برای رسیدن به اهداف خود مورد استفاده قرار دهید و از این تجربه و مهارت ها استفاده بهینه داشته باشید.