advertise

محتوای جذاب همواره یکی از مهم ترین عواملی است که به پیشرفت کارو کسب شما کمک بسزایی می کند. یک محتوا زمانی کامل و قابل بهره وری است که در کنار جذابیت مفید و شامل اطلاعات کاملی برای انتنقال باشد. یک از روش هایی که شما می توانید در تولید محتوای صوتی از آن استفاده کرده و یک محتوای با کیفیت و پربار از نظر مفهومی ارائه دهید انجام مصاحبه صوتی با عوامل شرکت، مشتری ها، مدیران کار و کسب و حتی رقیبان بیزینس خود می باشد در حالت پیشرفته حتی شما می توانید این مصاحبه را تعمیمی دهید و به شکل میز گرد ارائه دهید. برای درک بهتر این موضوع نیاز است که در ابتدا تعریف مشخصی از هر کدام این گزینه های ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


نگاه آریایی

محتوای صوتی میز گرد

در این نوع محتوا شما یک میز کرد فراهم می آورید و تعدادی از افراد که در زمینه کسب و کار شما فعالیت دارند را به این میز گرد دعوت می کنید و در این افراد شروع به بحث و مبادله اطلاعات در راستای کار و کسب شما می پردازند و شما صدای آنان را ضبط کرده و و به شکل فایل صوتی در اختیار کاربران خود قرار می دهید تا بتوانند با استفاده از اطلاتی که در این مباحثه انجام شده است به جواب سوالات خود دست پیدا کنند.


نگاه آریایی

محتوای صوتی مصاحبه ای

این پادکست هم مانند محتوای صوتی میز گرد بر مبنای مابحثه بین دو فر انجام می شود با این تفاوت که شما شما سوال ها را از قبل آماده کرده اید و از یک فرد مشخص این سوال ها پرسیده می شود و جواب های این سوالات را ضبط نموده و بعد از انجام مصاحبه آن را در اختیار کاربران خود قرار می دهید. روش های استفاده از محتوای مصاحبه ای حال که با مفهوم و چگونگی تولید محتوای صوتی مصاحبه ای آشنا شدید می توانید رد راستای استراتژی تولید محتوا موضوع های مورد بحث را مشخص نمایید و در صورتی که محتوای صوتی میز گرد است که به صورت مباحثه در مورد این موضوع بحث و گفت و گو نمایید و در صورتی که قرار است به شکل مصاحبه ای محتوای صوتی خود را تولید نمایید بهتر است که از قبل سوالات خود را در راستای این موضوع تنظیم کرده و مصاحبه را انجام دهید.

بهتر کردن کیفیت محتوای مصاحبه ای


برای انجام هرچه بهتر این مصاحبه توضیه می کنیم که قبل از انجام مصاحبه سوالات را در اختیار مصاحبه شونده قرار دهید تا بتواند از قبل جواب های خود را تنظیم کرده و با آمادگی کامل به سوالات شما پاسخ دهد در این صورت می توانید فایل صوتی پربارتر و با کیفیت تری داشته باشید. برای بهتر کردن کیفیت همچنین می توانید از امکانات و تجهیزات تخصصی نیز استفاده نمایید اگر بتوانید این مصاحبه را در استدیو مخصوص صدا برداری و با میکروفن های پیشرفته که برای این منظور در نظر گرفته می شوند انجام شود کیفیت محتوای شما را چندین برابر می کند.


امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانیم شما را رد تولید محتوای صوتی مربوط به کسب و کارتان راهنمایی کرده باشیم و در صورتی که سوالی و یا ابهامی در این راستا برای شما هنوز باقی مانده است می توانید با پر کردم فرم مشاوره رایگان تمامی مواردی را که نیاز دارید در اختیار شما می گذارند.