advertise

تبلیغات در بازاریابی شما نقش بسزایی دارد چرا که با تبلیغات درست و اصولی می توانید به مشتریان بالقوه دست پیدا کنید. تبیلغات دارای انواع مختلفی مانند تلویزیونی، مجله ای و حتی تبلیغات حمایت از رویداد ها که می تواند در بازاریابی بسیار موثر واقع شود. برای تبلیغات یک استراتژی جامع لازم و ضروری است. بهترین استراتژی موردی است که در آن بتواند به صورت متعادل از تبلیغات سنتی و جدید به صورت همزمان استفاده کند و از هر کدام بهره وری منحصر به خود را داشته باشد. یکی از استراتژی های جامع که کمتر به آن توجه می شود استفاده از بیلبوردای شهری است. در واقع اگر شما بتوانید به صورت قنی و موثر یک بیلبور را طراحی کنید و در جای درست از ان استفاده نمایید می تواند به جذب مشتریان بالقوه به شما کمک شایانی بکند ولی برای این منظور بهتر است که ابتدا با مفهوم های کلی بیلبورد و چگونگی طراحی آن آشنا شویم.

بیلبورد چیست؟


نگاه آریایی

بیلبور یکی از ابزاری است که به عنوان رسانه و ابزاری برای اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس تعریف هایی که در دیکشنری درج شده است بیلبورد ک صفحه ایست که بر روی دیوار نصب می شود، ماموریتی برای اطلاع رسانی دارد ، آگاهی میدهد و مطلبی را میرساند. در رابطه با تاریخچه بوجود آمدن این نوع از ابزار تبلیغات می توان گفت که در اواخر قرن نوزدهم با توجه به نیازهای احتماعی این رسانه بوجود آمد و برای رفع نیازهای جامعه در تبادل اطلاعات شکل گرفته است. دلیل اصلی جلب توجه عابران و رانندگان ابعاد بزرگ بیلبورد نیست بلکه پیام و طراحی این بیلبوردها باعث جذابیت آن ها شده و نظرها را به خود جلب می نماید بنابراین به شما توضیه می کنیم در طراحی بیلوبرد خود حتما سرعت انتقال پیام و کیفیت انتنقال پیام را در نظر داشته باشید و سعی کنید از مجموعه تبیلغاتی استفاده کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و شما نمونه کارهای آن ها را بتوانید از قبل ببینید و بهتر در این رابطه تصمیم بگیرید. برای درک بهتر منظور خود در ادامه نکاتی را در رابطه با طراحی بیلبورد ارائه می دهیم.

مراحل طراحی بیلبورد


به طور کلی هر بیلبورد از سه بخش اصلی عکس، شعار و اطلاعات برند تشکیل شده است. یکی از نکاتی که در رابطه با طراحی بیلبورد بسیار مهم است توجه به این موضوع است گه طراح باید اطلاعات کافی در مورد موضوع یا محصول، مشتریان و مخاطبین، هدف و پیام و منظور را داشته باشد و بر اساس این اطلاعات طراحی خود را انجام دهد تا بتواند بیلبوردی را طراحی کند که علاوه بر تاثیرگذاری ماندگاری بالایی در ذهن بینندگان نیز داشته باشد. در برخی موارد محل نصب بیلبورد می تواند در طراحی موثر باشد و بر همین اساس برخی از شرکت ها مسئولیت انتخاب محل نصب را به عهده طراح می گذارند ولی در صورتی که محل نصب مشخص است باید حتما طراح را در جریان این موضوع قرار دهید تا بتواند طراحی متناسب با همان فضا را ارائه دهد.

نگاه آریایی

استفاده از ایده های نوین برای طراحی بروشور ، راهکارهای تبلیغاتی بدیع و خلق آثار هنری یکتا و خاص باعث افزایش محبوبیت تجارت شما خواهد شد. به همین دلیل است که اکثر شرکت ها و مشاغل همواره در تلاش برای استفاده از مدرن ترین و متفاوت ترین سبک های تبلیغاتی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود می باشند. محموعه هلدینگ نگاه آریایی با تجربه ای بیش از ۲۵ سال و بهره گیری از تیم فنی حرفه ای در تلاش است تا بهترین ها را به شما ارائه نماید.